Gå til innhold

Drivertrøbbel etter oppdatering til Catalyst 8.8.

Duckhunter

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle oppdatere til Catalyst 8.8, men det angrer jeg på nå :(

Etter at jeg hadde installert de nye driverene, startet jeg maskinen på nytt... det resulterte i at skjerm 2 ble svart og på skjerm 1 fikk jeg følgende feilmelding "Could not load file or assembly 'CLI.Implementation, Version=2.0.3106.38481, Culture=neutral, PublicKeyToken=90ba9c70f846762e' or one of its dependencies. Systemet finner ikke filen".

Avinstallerte 8.8 og isntallerte 8.7, men nå får jeg samme feilmeding og ingen bilde på skjerm 2.

Under isntallasjon av 8.8 og forøvrig 8.7 fikk jeg en slik "feilmelding" fra windows om jeg ville bruke ukjent fil eller beholde windows sin fil, og at jeg må pakke i XP-platen.

Dette avbrøt jeg, da dette av en eller merkelig grunn kommer opp ganske ofte, og har aldri skapt problemer før.

Klarer som regel å fikse PC-problemer selv, men nå sitter jeg rett og slett fast.

Noen som hvet hva problemet kan være og hvordan fikse det?

Komponenter ser dere i profil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Hei prøv dette.

Først avinstallerer du skjerm driverne dine, Reboot pc-en.

Så kjører du "Crap Cleaner" og ber programmet renske alt i pc-en din, registeret osv.

Etter dette rebooter du pc-en igjen.

Så innstalerer du 8.7 skjermdriverne dine og se om dette hjelper.

Husk og skaff driverne for din skjermkort modell, og riktig OS og bit versjon.

Edit link:

Crap cleaner

Mvh donnieakalefty

Endret av Slettet-wtZtqAvs
Lenke til kommentar

Nå har jeg avinstallert og reisntallert og brukt diverse programmer for å rense registry. Har også reinstallert MS .NET framework 2.0, da dette er noe CCC benytter seg av, om jeg har skjønt det rett.

Eneste jeg har oppnådd med det er en ny feilmelding: "Could not load file or assembly 'MOM.Implementation' or one of its dependencis. Systemet finner ikke angitt fil.

Noen som har inspill på dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...