Gå til innhold

BK: Blomst på Nürburgring

crea

Anbefalte innlegg

Jeg var på Nürburgring og tok litt bilder. Så fikk jeg øye på denne blomsten som klatret opp etter gjerdet langs banen. Syns den var en fin kontrast til alt metallet som var der. Hatt kamera 2 uker eller noe sånn, og har lyst til å lære, så kom med kritikk :)

post-157563-1220396228_thumb.jpg

Har dratt i noen spaker i photoshop etter beste evne, men kom gjerne med kritikk av etterbehandlingen også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer med nytt kamera.

Dette syns jeg ble bra. Bakgrunnen ble litt rotete, men samtidig bidrar det til å øke kontrasten mellom den levende blomsten og det døde materialet.

Saver at det "popper" mer ut av bildet, men det kan nok justeres i etterbehandlingen.

Komposisjonen er fin, dog er jeg litt i tvil om jeg ville plassert blomsten enda litt mer diskret i bildet.

Lenke til kommentar
Gratulerer med nytt kamera.

Dette syns jeg ble bra. Bakgrunnen ble litt rotete, men samtidig bidrar det til å øke kontrasten mellom den levende blomsten og det døde materialet.

Saver at det "popper" mer ut av bildet, men det kan nok justeres i etterbehandlingen.

Komposisjonen er fin, dog er jeg litt i tvil om jeg ville plassert blomsten enda litt mer diskret i bildet.

Takk for svar :) Jeg var litt usikker på om bakgrunnen kanskje var litt rotete selv, men følte den måtte være med. Går kanskje ann å duse den litt ned, så blomsten kommer mer fram.

Lenke til kommentar

Gratulerer

Liker bruken av stor blender.

Men bildet er litt urolig med tanke på gjerdet (øynene får ikke noe konkret hvilepunkt)

Hvis du får frem blomsten bedre med litt etterbehandling så tror jeg det blir bra.

Liker også linjene i bildet (tenker på wiren) både at de er parallelle og at de går til hjørner i bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...