avlvl Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Den han står på, har 2 middels store hjul og en stang opp med håndtak øverst. Ser ut som at han får fremdrift ved å bøye seg fremover. Virker merkelig, og vet ikke helt hva jeg skal søke etter for å finne det De som har sett serien vet garantert hva jeg snakker om. Klarer ikke en gang finne bilde fra den Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Tenker du på Segway? Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Takker! Da var det bare å finne importør! Selv om norsk lov vel regulerer denne til motorkjøretøy. Spiller ingen rolle, skal ha en sånn uansett kostnad Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Den koster vel sånn ca. 25.000 i USA. Hva den koster her — om du får tak i den — tør jeg ikke engang tenke på. EDIT: Den koster mellom 35 og 40.000 her til lands, avhengig av modell. http://www.tronitech.no/ Endret 3. september 2008 av Tee-Zee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå