Equerm Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Spesifiser gjerne hvilke Lexmark printere du har problemer med. For her i gården, har det ikke vært problem med en eneste en sålangt. Lexmark T620 Om du har noen forslag så vil jeg gjerne høre de Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Lexmark T620 Om du har noen forslag så vil jeg gjerne høre de Hm, den driveren skal jo følge med i Vista såvidt jeg husker. Nå er den jo 7 år gammel, så den er ute av stallen her, men den skal teoretisk sett virke helt fint både i Vista 64 og 32. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Mulig jeg skulle spesifisert at det var på XP 64 og Server 2003 64 den ikke fungerte. Jeg ringte også til Lexmark og de fortalte meg at det ikke eksisterte en 64 bits driver for denne printeren Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg kjører Ubuntu server 64-bit og Debian 64-bit og dette er på grunn av att jeg har mere enn 4GB med ramm på de.De oppgavene som kjører på disse er Apache og MySQL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå