Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Mons Ivar Mjelde må ikke sparkes:(

Horebly

Anbefalte innlegg

Mons Ivar Mjelde kan umulig ha all skylden i Branns svake prestasjoner de siste månedene etter Helstad-salget.

Det er vel ikke Hans skyld at styret i Brann ikke har klart å skaffe bedre spisser enn Ludvigsen / Demba etc..

De som står for spilelrkjøp i Brann burde heller sparkes og byttes ut, for de nylige spillekjøpene har ikke vært aldeles, bortsett fra Sævarson som har vært en positiv innsprøyting :) Og nå Holmvik, som også er god. Men Hvor blir av spissen? Hardball har jo sagt at de vil spytte iunn 50 mill hvis jeg husker rikitg til spilelrkjøp? De kunne kjøpt en ny klassespiss, bedre enn Helstad for en slik sum.

:D:D:D..

blyblybly Horebly:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt 100% enig med deg, det er rett og slett skandale at styret sitter så trygt som de gjør. Mons har gjort en fantastisk jobb i klubben siden han reddet oss fra nedrykk. Tenk å miste en mann som Mons kun fordi styret ikke bar peiling.

Jeg gråter!!!

bly bly bly :D

Gi oss Nannskog for svarte helvete!

Lenke til kommentar

Tviler på det var snakk om 50mill fra Hardball.

Ellers er det jo Mjelde som ikke har brukt Ludde før nå. Det er Mjelde som bruker Karadas som midtstopper hver kamp, før han flyttes opp til pause. Det er Mjelde som plasserer Krissy på høyreback når han har brilliert som midtstopper i en hel sesong. Alle andre husker hvordan Krissy var soms høyreback (for dem som ikke husker det, han var rundingsbøye og statist. Daniel F. Holm lekte med mannen blant annet..)

Siden Mjelde ble ansatt har Brann fått et nytt lag. Eneste som fortsatt er igjen er vel Hans Tveit. Hanstveit blir nok værende en stund til, han er jo nabo av MIM.

Lenke til kommentar
Tviler på det var snakk om 50mill fra Hardball.

Ellers er det jo Mjelde som ikke har brukt Ludde før nå. Det er Mjelde som bruker Karadas som midtstopper hver kamp, før han flyttes opp til pause. Det er Mjelde som plasserer Krissy på høyreback når han har brilliert som midtstopper i en hel sesong. Alle andre husker hvordan Krissy var soms høyreback (for dem som ikke husker det, han var rundingsbøye og statist. Daniel F. Holm lekte med mannen blant annet..)

Siden Mjelde ble ansatt har Brann fått et nytt lag. Eneste som fortsatt er igjen er vel Hans Tveit. Hanstveit blir nok værende en stund til, han er jo nabo av MIM.

Det sto et stort oppslag om Hardball tidligere i sommer. Men Brun-hansen ville ikke.

Ludvigsen er helelr ingen særlig god spiller. at han brilljere i 3. divisjon betyr ikke at han er en klassespiller i tippeligaen. Han har nesten ingen sjanser i løpet av en eliteseriekamp.

Karadas står som en statue, med Demba.. til og med denna gjengen løper mer.................... : http://haga-if.no/global.asp?Id=309&Si...=2#Spillerstall

Lenke til kommentar
Har ingenting med at han brillierer i 3. divisjon å gjøre. Jeg synes han har spilt bedre enn f.eks. Azar og Djemba de kampene han har spilt. Mener du han er en dårlig spiller fordi han scorer 2-3 mål per kamp i 3. divisjon? :o

Det er det jeg og sier. Hvis du leser. Det er stor forskjell på midtstopperne han møter i 3. divisjon og tippeligaen.

Jeg har selv spilt mot et 3. divisjonslag (Fu/Vo) med Haga som ligger i toppen av 7 div. Denne kampen tapte vi bare 4-0, og i tillegg hadde vi ikke keeper, så jeg meldte meg som keeper.. og jeg er egentlig kant på juniorlaget til vanlig.

Lenke til kommentar
Har ingenting med at han brillierer i 3. divisjon å gjøre. Jeg synes han har spilt bedre enn f.eks. Azar og Djemba de kampene han har spilt. Mener du han er en dårlig spiller fordi han scorer 2-3 mål per kamp i 3. divisjon? :o

Det er det jeg og sier. Hvis du leser. Det er stor forskjell på midtstopperne han møter i 3. divisjon og tippeligaen.

Jeg har selv spilt mot et 3. divisjonslag (Fu/Vo) med Haga som ligger i toppen av 7 div. Denne kampen tapte vi bare 4-0, og i tillegg hadde vi ikke keeper, så jeg meldte meg som keeper.. og jeg er egentlig kant på juniorlaget til vanlig.

Tror ikke meningen med Sovehests innlegg kommer helt fram til deg. Ingen påstår at 3.-divisjonskamper beviser noe som helst. At han gjør det bra der er verken et pluss eller et minus og burde aldri vært nevnt i denne diskusjonen!
Lenke til kommentar

Tror ikke meningen med Sovehests innlegg kommer helt fram til deg. Ingen påstår at 3.-divisjonskamper beviser noe som helst. At han gjør det bra der er verken et pluss eller et minus og burde aldri vært nevnt i denne diskusjonen!

Det har det vel. Det er jo spissene som ikke scorer som fører til at Mjelde får problemer. Styret til Brann har skylden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...