Gå til innhold

Hvilket tegnebrett? Wacom Bamboo?

2bb1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, husk at moms er 25%, altså x1,25, og toll skal regnes ut først, som er 10,7%.

så det blir 90$ x 25% x 10,7%

Det skal regnes med frakt.

Men du kan gjøre som meg når jeg bestilte bowlingkule til 3000 fra Sverige. Be shoppen skrive at det er gave og skrive gratulerer med dagen inni :D Lovlig? Nja

Lenke til kommentar

Ååå, er toll på 10,7% altså?

Så da blir det 470 NOK * 1,25 *1,107 = ca. 700 NOK.

Men er dette tegnebrettet _nøyaktig_ og bra? Er veldig kresen selv om jeg har 0 erfaring med tegnebrett fra før, og vet at jeg ikke blir fornøyd om den ikke er nøyaktig.

Edit: Bruksområde er grafisk tegning. I Photoshop f.eks.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Joda, om du får vedkommende til å skrive gift på pakken er det jo greit.

Å sette ned verdien er jo også noe som kan gjøres.

Men dette er veien å gå altså? Gleder meg faktisk til å tegne. Tilbake til barnehagetidene, hehehe.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Jeg SKULLE bestille fra buddiesproshop. Du er ikke tilfeldigvis Morten Brox, eller noen av den gjengen? :D

Ojoj, leste feil.

Jeg besilte "900 Global - The Break", eneste plassen i norden... teamtuba.se

Regner med du har hørt om Thomas Leandersson. Han er en av eierne

Endret av Seruka
Lenke til kommentar
Ser ut som jeg kjøper fra Amentio (750 kr).

Men er A6 for lite? Eller er det størrelse nok til å utføre nøyaktig arbeid??

(A6 = 1/4 A4-ark).

Her er det viktig at man ikke tenker papir. Ett wacom A4 brett er faktisk på størrelse med ett A3 ark pga kanten rundt osv. Større brett betyr også store armbevegelser (slitasje og skader). Jeg har enda ikke etter 10 år i bransjen truffet noen som utnytter ett A4 brett til det fulle. De fleste kjøper A5 brett (som jeg har selv). For deg å begynne med er A6 helt fint! Som jeg sa tidligere...er dette noe du gjør mye og liker så oppgraderer du til Intous brett. Da bør du gå for A5.

AKIRA

Lenke til kommentar

Okey :) Ja det kommer først til å bli en helga-hobby. Håper bare jeg klarer å komme overns med Photoshop. :blush:

Finnes det en plass med tutorials til bruk av tegnebrett og hvordan jeg burde sette opp pennen? Altså hvilke funksjoner som er mest brukt, og derfør bør konfigureres til en av knappene på pennen?

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...