Gå til innhold

Dritetrengt eller pissetrengt?

Mr. Bojangles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pissatrengt, er faen meg flauere å drite på seg en å pisse på seg. Hvis du er skikkelig dritatrengt, dårlig i magen feks er det mye vondere. Hvis du feks har spist noe dårlig mat en gang er det litt værre enn å måtte pisse. Å være pissatrengt er ikke så ille egentlig, er som å pushe seg selv når man løper feks.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Pissetrengtall the way!

Er det forresten noen som deler min største frykt? Å sovne på skolebussen om morgenen med diare og våkne av at du blir varm i baken, og det er mørkt på bussen, men noen har tent lampen akkurat over deg og alle sitter og peker...

Hva gjør en da? Hva? :S

Lenke til kommentar

Dette minner meg om en skoletur vi hadde til Berlin. Trasket rundt der på kvelden mens vi fikk en omvisning i byen. Merket etterhvert at jeg måtte helt sinnsykt på do, type bommelomm. Ikke like greit å finne et toalett i en totalt ukjent by, spesielt ikke når man har dårlig tid på en omvisning og risikerer at gruppa går fra deg. Eneste mulighet var da å vente til vi fikk gå rundt i byen på egenhånd, noe som skulle ta laaaang tid. Etter kanskje 2 timer fikk vi endelig fri, så vi stakk på en pizzarestaurant for å spise. Det første jeg gjorde var selvfølgelig å stikke på dassen der. Etter to timer++ med mageknip blir du rimelig desperat etter å få satt deg ned på ramma. Vet ikke om dere kjenner toalettene i Berlin, men på de aller fleste er det en toalettvakt som passer på at det er rent og pent på do. Tror hun fikk et pent sjokk da hun hørte lydene fra båsen der jeg satt. Etterhvert ble jeg ferdig der inne, gav henne masse tips, og kjøpte en pils. Faen meg bedre enn orgasme det der.

Så jeg velger pissetrengt.

Endret av Elvorn
Lenke til kommentar

Jeg selv hadde nok valgt dritatrengt! med tanke på at det bare er til å sette seg ned og vrikke litt med rompa på stolen :)

--------

dere får 2 valg..

drite i buksa.. eller tissa i buksa? hva velger dere? (prøver ikke å stjele tråden:P.. bare fortsetter litt:P)

Endret av probin
Lenke til kommentar

Valg: Dritatrengt

Hvorfor: Fordi jeg begynner å få rykkninger i lukkemuskelen når jeg har holdt meg for lenge og sitter på en goddamn ustabil buss oppover en rimelig hullete veg. Det er ikke noe jeg vil gjenta (Skal nevnes at det var 1,5 lite cola som ikke var sluppet gjennom, så vil kalle det rimelig pissatrengt.)

Om jeg ville driti eller pissa i buksa kommer helt ann på driten...

Lenke til kommentar
Tissetrengt egentlig.

Tho, jeg begynner å svette når jeg er tissetrengt. Noen andre som også gjør det?

Meg og ;)

Om jeg skulle sitte i ro, dritetrengt (f.eks på kino), men bare om jeg MÅTTE holde meg videre. Pissetrengt er så mye lettere å få gjort noe med, så jeg ville langt heller være pissetrengt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...