Mr. Bojangles Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hva ville du mest vært: skikkelig dritetrengt over en lengre periode, eller skikkelig pissetrengt over en lengre periode? Tenker da skikkelig pisse- eller dritetrengt, ikke slik: "hmmm ... tror jeg må pisse". Selv har jeg aldri klart å bestemme meg helt - men hva mener dere? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ingen av delene er no særlig behagelig, men hvis jeg måtte velge ville jeg valgt pissetrengt. Man kan strengt tatt pisse de fleste steder, hvis man absolutt må. Det er ikke så lett å drite i skævven for eksempel. Interresant tråd forresten. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Pissetrengt... Eller hmm.. Eller jo.. Eller Får nesten tenke på det i noen timer. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 hummm... Har sitti i bil og vært pissetrengt som et vilt helvete etter x antall pils. Er helt jævlig. Dritetrengt uansett hvor ille er ikke fult så ille dersom man kan sitte... Så for min del... Dritetrengt om jeg kan sitte helt til jeg kan gå... Ellers... hummm.. usikker Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tenk så godt å få drite etter å ha vært ekstremt dritetrengt i to timer da! Samme med pissing egentlig så... Det står likt hos meg. Men det er lettest å pisse da. Så jeg velger pissetrengt. Skulle hatt en poll her... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg hadde diaré i Lillehammer sentrum. Etter å ha løpt byen opp og ned tre ganger, fikk jeg endelig gå på do av en snill jente i en kiosk. Med det friskt i minne, vil jeg helst være pissetrengt. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Heller dritetrengt enn pissetrengt. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 " De som sier at sex er det beste som er, har aldri vært ordentlig dritetrengt." Velger pissetrengt jeg. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det spørs på hvilken type bæsj det er. Noe er vanskeligere å holde inne enn annet! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 " De som sier at sex er det beste som er, har aldri vært ordentlig dritetrengt." Velger pissetrengt jeg. Er noe sant i det der Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Pissetrengt, ekte rockere driter ikke. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Pissetrengt, spesielt om jeg måtte beveget meg Lenke til kommentar
lamial Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Håh! Det var jammen et interessant spørsmål du har greid å komme opp med der! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Dritetrengt all the way. Det er mye vondere å være tissatrengt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det er mer smertefullt å være pissatrengt synes jeg. Dritatrengt er bare ubehagelig, spesielt om en skal bevege seg. Pissetrengt svir om en sitter for lenge med det . Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Tissetrengt egentlig. Tho, jeg begynner å svette når jeg er tissetrengt. Noen andre som også gjør det? Lenke til kommentar
Benor Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hva faen!? Tissetrengt. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hmm... litt av et dilemma det her må tenke et par timer på det ^^ Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hadde nokk valgt Tissetrengt. Men det er np, bare man holder seg lenge nok går det over.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå