Markus84 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Hei jeg skal ha ny pc har funnet frem mangen ting her, men trenger et hovedkort. Gi gjerne tips eller anbefalninger om andre ting også. Prosessor Skjermkort harddisk CD luke Kabinett Ram / Minne Enda et ram / minne Strømforsyning Skal ha XP, men trodde jeg kunne ha 4 gb ram på vista only? går det an på XP også? Endret 2. september 2008 av Markus84 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Hvis du setter opp en handle liste i prisguiden så er det litt lettere å se all informasjonen på ett sted. Men i all fall, skal du ha nytt operativsystem så ville vel vista 64 vær litt mer fremtidsrettet, og ja 4gb ram på minimum 800Mhz (pc6400) Jeg sverger til Asus hovedkort og da gjerne med nyeste chipset. Her er ett middel range kort https://prisguiden.no/product.php?productId=96385 men du finner også samme kortet(i varianter) i både høyere og lavere pris. Strømforsyning ville jeg tipset deg om Corsair. Denne eller en av de større variantene om du skal opp til 700 elelr over. https://prisguiden.no/product.php?productId=48089 Endret 2. september 2008 av Cri Lenke til kommentar
Markus84 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Hvis du setter opp en handle liste i prisguiden så er det litt lettere å se all informasjonen på ett sted. Vet ikke hvordan jeg gjør det.0.o men det kan være et dyrt hovedkort også)) PC6400 med 4gb på XP Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Bruk login herifra på prisguiden i hw.no og lag en handle kurv... nvm Ja.. bare å velge ett av de dyrere da, det jeg plukket frem var midt på skalaen.. samme kortet finns i dyrer utgave også Lenke til kommentar
Markus84 Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 så denneer altså det rimeligste du kan få nådags? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå