Potatis Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Noen som vet hvorfor jeg ikke får bilde på skjermen når jeg starter den opp? Har akkurat satt på ny kjøler på CPU, men når jeg starter den, er skjermen bare svart, har prøvd med annet skjermkort og, samme resultat. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Om det ikke er skjermkortet, kanskje det er hovedkortet da? -> Feil seksjon Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 må kanskje vite hvilket skjermkort du har. Men hvis du har radeon9700pro så må du ihvertfall huske å koble strømmen til skjermkortet. Lenke til kommentar
Potatis Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg har et GF4-TI4600 Har prøvd å resette biosen, men fungerer likevel ikke Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Får du noe pip fra POST? Hvis ikke så er kanskje CPU defekt. Siden du har skiftet kjøler er det jo nærliggende å tro at problemet ligger der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå