monirha Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg viste ikke helt hvor jeg skulle legge denne tråden, så dere får flytte den der den hører hjemme.. Jeg kjøpte i dag min første Extra kupong. Skulle sjekke resultatet på norsk tipping, men jeg skjønner ingenting.. http://www.norsk-tipping.no/page?id=29&tp=tm Skal jeg bare krysse ut alle talla jeg har? Sånn lignende bingo? Er sånne ikoner innimellom alle talla på den resultatsiden, hva betyr det? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ja, du krysser enkelt og greit av som i bingo. Rutene med en F i betyr FRI, som vil tilsvare en avkrysset rute. Selv om det er mange tall som blir trokket er det overaskende vanskelig å vinne:P Men premier vil bli utbetalt hvis du har alle tallene i "Ramme" (altså du kan se det er satt opp en ramme på extra kupongen din av tall) "Bilde" Det som er innen for "rammen" eller den sterkt markerte firkanten på midten av kupongen. Eller "Brett" Altså alle tallene utkrysset på hele brettet. Angående de ikonene inneimellom på linken, er når første spiller har kommet til "Ramme", "Bilde" eller "brett". Den første som får dette stikker av med en betydelig større premie enn de ørten andre som får dette i etterkant. Hvis du ser nøye etter kan du se at det faktisk er en liten skisse av den eventuelle premien. Hvis du er EXTRA heldig blir du trokket ut i en ekstrakjangs og det er det du ser på etter at selve hovedtrekningen er ferdig. Beklager hvis det ble mye rot, men er trøtt:P Orker ikke lese over. Håper det var til hjelp;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå