tomsi42 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Vi var en liten gjeng ute og tok en del bilder i ettermiddag. Her er første bolk fra meg: Detlaj fra et grav-monument. Detlaj fra et annet grav-monument. Vinduer - kun litt herverk. Akam's eminente fotografer. Edit - Noen flere: Full rulle på Vulkan Ved Akerselven I Åmodt Bru Broen og fotografen. Ved Akerselven II Tom Endret 2. september 2008 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Noen fra meg: Mot slutten... The Door of Perception Duene holder alltid øye med oss. Jesus står i porten. En brå slutt. Sykkelparkering. Labekkfallene. Endret 2. september 2008 av Anew Lenke til kommentar
RamsFoto Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det ble bare noen få timer på meg denne runden, men jeg fikk i alle fall 37 eksponeringer på brikken. Her er noen av dem: Hardt budskap Skyggeteater Tilflukt Subtil diagonal Blottlagt Ikke rust Spesiell takk til Randi som tok turen helt fra Trondheim for å møte oss! (óg for et par andre ærend, men likevel...) - Rams Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hei gutter. Takk for sist. Det var kjempetrivelig å bli kjent med dere…litt nytt lærte jeg også, fin inspirasjon. Og den ruten vi tok, var jo bare midt i blinken for mitt vedkommende. Frister til gjentagelse, eller utvidelse den der. Så kjekt at dere ville drasse på en middelaldrende lektor da. Kom hjem med ca 350 bilder etter turen, ser dere har lagt inn mange flotte, blir litt i etterkant der jeg…har fått med noen personer på enkelte bilder, men i og med at dere ser ut til å legge inn personer her, så gjør også jeg det. (Morsomt det ”fotograf” bildet du har valgt, Tom) Her er noen av mine…(de seriøse ”godbitene” gjemmer jeg til en annen tråd… ) RandiA Litt av utstyret, nabobordet ville tigge til seg et kamera... Det er så mangt som kan være motiv for en fotograf…. :!: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Hei gutter. Takk for sist. Det var kjempetrivelig å bli kjent med dere…litt nytt lærte jeg også, fin inspirasjon. Og den ruten vi tok, var jo bare midt i blinken for mitt vedkommende. Frister til gjentagelse, eller utvidelse den der. Så kjekt at dere ville drasse på en middelaldrende lektor da. Hyggelig at du likte rutevalget - hos oss er alder ingen hindring. Kom hjem med ca 350 bilder etter turen, ser dere har lagt inn mange flotte, blir litt i etterkant der jeg… Det er alltid plass til flere flotte bilder - du fikk noen blinkskudd du også. har fått med noen personer på enkelte bilder, men i og med at dere ser ut til å legge inn personer her, så gjør også jeg det. (Morsomt det ”fotograf” bildet du har valgt, Tom) Det er vel egentlig en del av greia, det å få noen bilder av deltagerene. Her er noen av mine…(de seriøse ”godbitene” gjemmer jeg til en annen tråd… )RandiA Fikk du noen seriøse godbiter også du? Det er mer enn det jeg klarte Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Her er noen fler fra meg ... Først litt for de som er mest opptatt av utstyret anew finner ut at han trenger en ny tele-zoom. Christian86 har utstyret i orden. Lett blanding: En gang ingeniør, alltid ingeniør. Også etter sin død ... Mere hærverk. På rekke og rad. Min tolkning av motiver som også de andre har vært innom: Ja, anew stod ved siden av ... I tilfelle flyangrep - husk gummistøvlene Akerselva's gylne engel Tom Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg bor ikke i Oslo, men stikker innom tråden deres likevel på et kort besøk. Dersom dere alle har gått den samme ruta, så avslører bildene godt deres ulike syn på motiver. En av dere skiller seg klart best ut. Ikke ment som kritikk, men snarere en visuell manifestasjon om at det viktigste fotoutstyret sitter mellom ørene. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kanskje på tide at jeg legger ut mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå