Wixicy Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) The Ethernet Killer Hei! Her om dagen kom jeg over ***** ***** mens jeg stumblet. Jeg mente det hadde vært artig å lage noe sånt selv, men fant ingen guide på hvordan dette skulle gjøres, da jeg til slutt bestemte for å gjøre dette selv. Med utstyret jeg trengte og litt tid til overs fikk jeg det til. Det tok meg rundt 1 1/2 time å bli ferdig. Kabelen er altså laget for å ødelegge rutere, switcher osv. men jeg tar ikke ansvar for hva som kan skje ved feilbruk. * Guide til å lage destruktiv innretning fjernet av moderator* Endret 3. september 2008 av KVTL Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Dette er jo bare en ytterst primitiv måte å drive hærverk på. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Feilbruk? Hva er riktig bruk? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Kom tilfeldigvis over denne en gang. *Bilde av innretning fjernet av moderator* Endret 3. september 2008 av KVTL Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Denne tråden stenges da det er en oppskrift på å lage innretninger som sender 220v inn i nettverksporten. Denne kan kun brukjes til hærverk, dessuten kan slike ting være livsfarlige. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg