Gjest medlem-98070 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Når jeg tegnet nytt ab. med telenor fikk jeg en del gratis tjenester første måned... begynte med fotball tjenesten, der jeg fikk scoringsvarsel og lagoppstillinger fra tippeligaen. Men så sendte jeg stopp-meldingen innen måneden var ferdig så jeg slapp å betale for det...fikk også bekreftelse om at jeg var meldt ut...ble egentlig litt lei av å få meldinger hele tiden også. Probleet er at jeg fortsatt får meldinger!!! nå er det over 1 år siden...haha. Får ikke scoringsvarsel lenger men får noen random nyheter nå og da (om fotball) og lagoppstillinger før kamper... meldingene kommer fra 2229 Hva pokker skal jeg gjøre for å få fred? Har jo allerede meldt meg ut slik det står jeg skal gjøre det, og på telenorsiden får jeg ikke logget inn lenger siden jeg nå har byttet abonnement blir MEGET glad om noen har peiling:) Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Og hva sendte du for å stoppe det? STOPP FOTBALL til 1984. Kilde: Telenor.no Ellers er det defor de har kundeservice, så man kan kontakte dem om noe ikke virker som det skal Endret 3. september 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Nettopp det jeg sendte ja... det er Telenors kundeservice jeg skal ringe ja Lenke til kommentar
UndercoverNick Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Du har to alternativ for å stoppe denne tjenesten, kommer litt an på hvordan den er bestilt. Enten; "stopp fotball" til 1984 eller "stopp tippeligaen" til 1984............Men etter hva jeg leser i ditt innlegg så får du disse meldingene fra 2229, altså et annet selskap enn Telenor. Da skal det fungere med å sende stopp til 2229, eventuelt ringe deres kundeservice. Litt info om 2229: Navn: Mobile Tech AS Eier: Mobile Tech AS Web-adresse: null Telefon: +4740001282 Epost-adresse: [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå