Gå til innhold

Skaffe flere nr

Gjest medlem-98070

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-98070

Bare nysgjerrig... kan jeg tegne flere abonnementer med f.eks Once Call og få et nytt nr? Jeg har mange mobiltelefoner men kun et sim kort. Hvis det er gratis oppstart i onecall (og ingen avgifter så lenge man ringer lite) kan jeg vel skaffe sim kort og eget nr til alle telefonene? Så kan jeg ringe meg selv hele dagen ;D hehe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-98070

Mm, kom nettopp til å tenke på det jeg og... skal nok bort fra onecall nå. Men uansett, så lenge jeg finner abonnement uten månedsavgift har det lite å si :) Da betaler jeg bare når jeg ringer/sender melding og da er det samme hvilken tlf jeg bruker...

er vel ikke noe problem når man har mange forskjellige typer mobilab. til flere forskjellige telefoner selvom du eier alle?

Lenke til kommentar

Det stemmer det.

Jeg og har mange telefoner, men jeg har også enda flere telefonnummere/sim-kort. Tegnet med abonnement hos nesten alle operatører i landet når, koster ikke all verden så lenge man ikke skal ha med telefon, mange av dem er også gratis. Sånn er det når man jobber som forhandler og er mobil interessert.

Har flere titalls nummer registrert på meg om dagen tror jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...