Gå til innhold

Ideer til Google Chorme--->

beatjunior

Anbefalte innlegg

Hei..har akkurat skaffet meg Google Chorme og er meget fornøyd men det er jo noen ulemper..

Har brukt Opera de siste 3 årene og savner speed dialen..for dem som vet om noe mer skrive det her så kan jeg prøve å påvirke Google med det...:)

Ikke i tvil Google Chrome er virkelig den beste nettleseren på markedet nå...

Den har alt det viktigste du finner i de andre nettleserne f.eks IE, Mozilla, Opera...

+ at så langt er denne bare en beta versjon..... ;)

(skrevet med Google Chrome)

Endret av beatjunior
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klarer meg ikke uten Speed Dial! Speed Dial, mulighet for å blokkere reklame på nettsider er det jeg absolutt savner. Ellers syns jeg Chrome absolutt er på høyde med de andre hittil. Hadde Chrome hatt det jeg nevnte ovenfor hadde jeg nok byttet :)

(også skrevet med Google Chrome :) )

Lenke til kommentar

Hittil liker jeg Chrome ganske så godt. Klart, det er mye forbedringspotensiale og jeg savner en del ting jeg er vant med fra Opera, men jeg ser ikke bort i fra at jeg kommer til å både bruke og følge utviklingen av Chrome fremover. Jeg likte godt disse to funksjonene: SHIFT+ESC og kanskje den artigste CTRL+SHIFT+N. Når jeg så bilder av nettleseren virket standard temaet veldig "tyggegummi", men i Vista hvor ens eget tema tar av seg kantene ser den jaggu ikke så ille ut:

post-26550-1220407397_thumb.png

Kan bli bra dette!

Lenke til kommentar

Ja, enig er vane med Opera og savner virkelig Speed dial, men er godt fornøyd..Den er rask..jeg tror at det største spranget er at hvis en fane går tregt eller hvis den blir ødelagt påvirker ikke dette de andre fanene...Et annet pluss er

at det er rettskriving så det kommer sånne røde streker under ord som er feil.

+ at dette fortsatt er Beta versjon

Lenke til kommentar

Største mangelen i Chrome er RSS. Forhåpentlig gir den bedre støtte enn RSS i Fx etterhvert, dvs at den også viser underteksten i tillegg til tittelen (rett i menyen).

Hvis Chrome får Webdeveloper og Chrobug addons, i tillegg til Tree Style Tab (må ha til widescreen) så blir det min nye foretrukne browser.

Bruker egentlig adblock i Firefox fordi reklame på sider i Fx gjør den jævlig treig. Hvis en side går treigt, går alle sidene treigt. Dette har foreløpig ikke vært et problem i Chrome.

Lenke til kommentar

Så lenge man bruker passordhåndteringen bør det være mulighet for å passordbeskytte innstillinger, samt mulighet for å få nettleseren til å be om et "opplåsningspassord" for passordlisten hver gang man starter nettleseren.

Kjekt å ha på jobb-pc der man kanskje ikke vil alle andre skal kunne logge inn på nettsidene du bruker automatisk.

Endret av JimL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...