TheNarsissist Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei, dere vet den gamle mannen med lys stemme og sånn greie som han går med forran seg rulator eller hva det heter. Er han Pedo? Noen ganger så får jeg inntrykk av at han er Pedo. Dere synes sikkert dette er tåpelig :!: Lenke til kommentar
JUL Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei, dere vet den gamle mannen med lys stemme og sånn greie som han går med forran seg rulator eller hva det heter. Er han Pedo? Noen ganger så får jeg inntrykk av at han er Pedo. Dere synes sikkert dette er tåpelig :!: Når får man et inntrykk av at han ikke er pedo ? En av de beste figurene ler alltid. til tross for konservativt tema Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Fks når sønnen til Peter blir utvist fra skolen. Så fikser bestefaren hans han inn på en riking skole. Der blir han behandlet dårlig fordi han ikke er rik. Da hjelper bestefaren hans han inn i klubben til han og noen andre voksne. Der får han en prøve periode. Når den er ferdig skal han klare X antall minutter med Den gamle mannen i et rom. Da tenkte jeg med en gang at han var Pedo. Skulle sikkert ta han bak, vist du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 http://www.youtube.com/watch?v=HnZDm0k_vzU...feature=related Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Når får man et inntrykk av at han ikke er pedo ? Endret 3. september 2008 av Inxs Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 I en episode ser man han fantasere en hendelse der han og Chris er gift og har barn, så det er noe sjukt med fyren Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Den beste episoden med ham var når han parodierte Gandalv :!: "You shall not pass!" Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 han er så pedo som det går an å bli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå