TheStylingGuru Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) BambleLAN 2008 blir arrangert i høstferien! 6 til 10 Oktober! BambleLAN har vert arrangert en gang før, vi har derfor erfaring. Alle som jobber i crew har også jobbe med andre lan tidligere. Blanannet, DigiLAB, VikingLAN osv. Lanet blir hålt på Stathelle i Bamble i Telemark. Vi kommer til å ha compo i CS 1.6 5on5 og WC3. Premie potten er på 15000 men kan øke! Inngang: 250,- For mer informasjon: www.BambleLAN.com Men vi trenger fler folk som kan jobbe med og for oss! Vi trenger spesielt Game Crew! Send en mail til [email protected] Hvis dere kunne tenke dere å bidra med litt help. Endret 4. september 2008 av TheStylingGuru Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hihi, jeg kjenner folk i Bamble som sikkert skal dit. Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 intresant Olum xD har du noen ingangs pris eller må jeg inn på den sia? xD Lenke til kommentar
TheStylingGuru Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 intresant Olum xD har du noen ingangs pris eller må jeg inn på den sia? xD Sånn nå står prisen over.. Prisen er 250,- Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Hvorfor får jeg den følelsen av at alle som jeg har snakket med som jobber med BambleLAN har skriveproblemer? Endret 4. oktober 2008 av Romis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå