XDamage Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Vanskelig å finne erfaringer fra denne nettbutikken. Enten er den helt ny, eller så er det lite folk som handler der går jeg utifra. Tenkte jeg skulle bestille en hdtv derifra som kommer på markedet nå i september, men når jeg skal betale kommer det bare opp at jeg må overføre beløpet til et kontonummer. Altså ingen automatisert løsning der i gården, som i de aller fleste andre nettbutikker, så det virket litt skummelt. Hva tror folk, trygt eller ikke? Lenke til kommentar
The DealMan Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvis det nå er slik som du sier at du ikke kan handle med Visa så ville jeg muligens tenkt meg om før jeg sendte mange penger til de. Hvis jeg har forstått det riktig så blir det beløpet du handler for med Visa bare reservert til butikken til de har sendt varen, noe lov greier. Men hvis du overfører pengene til en konto, ja da blir det en annen sak. Hadde det vært meg så ville jeg nok ringt de og sagt at jeg ikke setter helt pris på ordningen deres og spør om de har en annen måte å gjøre dette på da du er skeptisk. Er de seriøse så vil de være ganske imøtekommende. Så ville jeg ha ringt Dreambox og sport de om de syns de er seriøse forhandlere av systemet deres. Hvis det er flere som reagerer på måten NDX skal ha betalingen sin på, så burde dere ta kontakt med de slik at de forstår at Ola Nordmann er noe skeptisk. Skal de overleve i dette yrket så må de kunne være fleksibel. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Vanskelig å finne erfaringer fra denne nettbutikken. Enten er den helt ny, ellerså er det lite folk som handler der går jeg utifra. Tenkte jeg skulle bestille en hdtv derifra som kommer på markedet nå i september, men når jeg skal betale kommer det bare opp at jeg må overføre beløpet til et kontonummer. Altså ingen automatisert løsning der i gården, som i de aller fleste andre nettbutikker, så det virket litt skummelt. Hva tror folk, trygt eller ikke? Tror nok det er likere å be om postoppkrav eller å kunne benytte seg av visa. Føles ikke trygt den webshoppen der nei. Lenke til kommentar
Enki Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Joda, handler mye hos disse gutta. NDX.no drives vell av Wlan factory (gamle wlanfactory.com) som frem til nå i sommer i hovedsak har drevet med trådløs nettverk i samme gate som bla. wlansupply og Data Equipment. Så de er rimelig nye på HW kan du si. Har bruke de mye i forbindelse med trådløs nett men også til mere generelle ting. De er meget serviceinnstilte og greie å handle med, men får et lite minus grunnet at de pr. i dag ikke tar kort. Sist jeg snakket med de sa de at de at kortbetalingen skulle være klart iløpet av høsten, så jeg får vell ringe å mase litt;) ..Litt greit å slippe den ekstra turen innom nettbanken for å betale Lenke til kommentar
riroil Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Skulle nesten tro du jobbet der selv siden du lenker til de i alle dine 4 innlegg. Det er ikke stresset å gå innom nettbanken som sliter, det er når du har betalt masse penger for varer som aldri kommer at stresset begynner. Det at det er et NUF-selskap som står bak ynder jo ikke til mye sikkerhet heller må jeg si. Virker igrunn litt amatørmessig. Tar nok ikke sjangsen der nei. Hehe... Ser at de tilogmed skriver navnet sitt feil "Wlan Facktory" og at de har adresse i et vanlig bolighus. Noe suspekt. Endret 7. september 2008 av riroil Lenke til kommentar
sparrowhawk Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 For å si det mildt .. Hvis du skal legge 20 000 på bordet så bør du være litt skeptisk. Sjekket en sony 52" og dem kom ut som billigste alternativ , men jeg betaler heller 1000 kr for en nettbutikk som har orden på sakene sine. Mitt råd ; Betal litt mer og kjøp fra en annerkjent nettbutikk med skikkelig system. Sånn jall hører ikke hjemme i 2008. Lenke til kommentar
darker Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 som sagt over, dette er et nuf, som er hakket opp for enkeltmannsforetak (og det er bare fordi det koster penger). Lite eller ingen trygghet som nuf for deg som kjøper. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg har en defekt drembox så fort jeg forklarte dem at det ikke er software feil men hardware feil så får jeg ikke noe svar fra dem :S Hva skal jeg gjøre jeg har ikke murlighet til å ringe i skoletiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå