Gå til innhold

fyllekjøring med bil :/

steinar92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal låve deg at jeg hadde stoppet brått og tatt straffen min for det.. kan villet sluppet unna fyllekjøring... men ungen hadde jeg betalt skader på! så idiot er jeg ikke at jeg ødlegger et annet liv.

HÆ? Betale skader på ungen? En unge er ikke det samme som en bil.. Dør ungen har du ødelagt MANGE liv, og det kan du ikke fikse med penger..!

Det er jo en av grunnene til at du IKKE SKAL FYLLEKJØRE.

Du er den andre største idioten av en 16-åring jeg har sett på dette jævla forumet...

Lenke til kommentar

og jeg skal kunne klare og bevise at jeg ikke hadde promille... til og med advoktat sa at jeg mest sannsynlig ikke hadde promille....

å til dere som alti skal klage på meg... har ikke røvd en bil uten lappen før... bortsett fra å lærekjøre da. å dette var et dumt påfunn så bare skjedde. dere som har gjort det før vet vor enkelt det er å sette seg bak rattet. men dette gjorde jeg for jeg viste at jeg var edru, og han som kjørte hadde faen ikke kontroll... og jeg kjørte bilen opp igjen...

han har fyllekjørt mange ganger.. og innrømte straffen. men jeg ble så godt som banka av han so annmeldte, det var det jeg lærte av.. vet at jeg hadde lært av det anyway, jeg holder meg til moped. noe jeg kan regne med jeg må gjøre i kanskje 4 år til. til jeg er 20 kanskje.... og sånne komentarer som: hvor dom er ikke du?. tosk, og andre idiot innlegg kan dere spare dere for... og hvor farlig det er? vil ikke si det er så mye mer farlig enn en annen sjofør. har kjørt så pass masse bil, fullført billapptester på internett osv..

Endret av steinar92
Lenke til kommentar
kan de bevise at jeg var full da? herregud

De behøver strengt talt ikke det. De kan påvise at du har kjørt bilen, du var på det tidspunktet ikke gammel nok eller i besittelse av nødvendig førerkort. I tillegg så stakk du av fra politiet. Tror de har mer enn nok på deg allerede, promillesiktelse ville bare vært nok en tiltale, de andre holder forhåpentligvis i lange baner til å holde deg borte fra veiene med motorkjøretøy.

Lenke til kommentar

Unndragelse av straff er ikke tillatt i følge norsk lov, og skal heller ikke diskuteres på forumet. Tråden stenges.

Dersom trådstarter ønsker å diskutere hvordan han skal gå frem for på lovlig måte å få lavest mulig straff for dette, anbefaler jeg å starte en ny tråd der dét er i sentrum. Sannsynligvis vil det lønne seg å legge alle kortene på bordet, ta den straffen du får og leve videre med den. Advokaten din kan helt sikkert også hjelpe deg med dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...