Pluggen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Eller mislike sterkt Kan du definere hate uten å ha slått opp i ordboka? Lenke til kommentar
steinar92 Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 hate er det hitler jor mot jøder...................................... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Joda, men han drepte de også.. Hat er en følelse Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg elsker hamsteren min, men det betyr ikke at jeg vil gifte meg med den. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Legg deg flat. Forklar politiet når du drakk, og hvor mye. Forklar hvorfor du kjørte bilen. Forklar hvorfor du stakk av. På denne måten vil du slippe billigst unna. Straff får du uansett. Å ljuge i en slik sammenheng gjør bare saken verre. Finner politiet ut at du har ljuget (noe de ganske sikkert gjør), ligger du veldig tynt an. Din troverdighet svekkes. Lykke til. Gjør det rett og si sannheten. Alle kan gjøre noe dumt i blant, men la dette bli aller siste gangen du sitter på med noen i beruset tilstand, eller kjører selv i beruset tilstand eller uten lappen. Lenke til kommentar
steinar92 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 bra svar ja det jeg skal gjøre tenkte jeg det å kjøre med litt promille skal jeg slutte med, de tenkte jeg i bilen også. at det er faen ikke så jævla kjekt at det er verdt å kjøre i fylla. men å kjøre uten lappen det er en annen sak. har kjørt uten lappen kjempelenge, kjørt fra purken uttalige ganger osv. dog med moped. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Du fortsetter å skryte av dumhetene dine? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Dette er vel egentlig vel fortjent? Du/dere kommer vel ikke til å gjøre dette igjen på en stund vil jeg tro?!? Hvorfor sette seg i bilen for å kjøre når man har drukket i det hele tatt? Det er da bare å ringe noen som ikke har drukket eller en taxi. Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 bra svar ja det jeg skal gjøre tenkte jeg det å kjøre med litt promille skal jeg slutte med, de tenkte jeg i bilen også. at det er faen ikke så jævla kjekt at det er verdt å kjøre i fylla. men å kjøre uten lappen det er en annen sak. har kjørt uten lappen kjempelenge, kjørt fra purken uttalige ganger osv. dog med moped. Vil du ha et jævlig godt tips? Hold kjeften din istedenfor å spre om deg med pissprat. Du er faen meg så åpenbart dum og sjanseløs at det beste for samfunnet er om du selger bilen din og melder deg på sykehuset for behandling for manglende hjernefunksjon. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kjørt fra purken på moped? Hm... Den må såfall ha vært jøvlig trimma, men det gjør jo ikke akkurat saken bedre... Du har ikke vurdert å ta drosje i stedet? Liker ikke helt å tenke på at det finnes folk som deg i trafikken. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Kjørt fra purken på moped? Hm... Den må såfall ha vært jøvlig trimma, men det gjør jo ikke akkurat saken bedre... Du har ikke vurdert å ta drosje i stedet? Liker ikke helt å tenke på at det finnes folk som deg i trafikken. Er ikke noe problem når man kommer fram der hvor politiet ikke kommer frem med bil. Vært i klammeri med snuten, men jeg skulle klart å stukket av fra snuten på sykkel om det skulle være nødvendig. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er ikke noe problem når man kommer fram der hvor politiet ikke kommer frem med bil. Vært i klammeri med snuten, men jeg skulle klart å stukket av fra snuten på sykkel om det skulle være nødvendig. Oi oi oi, du er jammen tøff. Skulle ønske jeg var venn med deg!!"!"1111 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg må slutte å poste samtidig som at jeg prater i telefonen. Jeg har IKKE vært i klammeri med snuten, men det skulle ikke være noe problem å stikke av på sykkel. Man kommer jo frem der hvor de ikke kommer frem med bilen. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg må slutte å poste samtidig som at jeg prater i telefonen. Jeg har IKKE vært i klammeri med snuten, men det skulle ikke være noe problem å stikke av på sykkel. Man kommer jo frem der hvor de ikke kommer frem med bilen. Og det gjør at det er... greit? Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg må slutte å poste samtidig som at jeg prater i telefonen. Jeg har IKKE vært i klammeri med snuten, men det skulle ikke være noe problem å stikke av på sykkel. Man kommer jo frem der hvor de ikke kommer frem med bilen. Og det gjør at det er... greit? Det er vel ingen som har sagt at det er greit?! Det han prøver å si er at det ikke nødvendigvis er noe kunststykke å stikke av fra politiet på moped, for da kommer man frem på steder som politibilen ikke kommer frem. Det kunne til og med vært gjort med sykkel i enkelte tilfeller, og da er det enda mindre "imponerede" at noen har klart det med moped. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Vil du ha et jævlig godt tips? Hold kjeften din istedenfor å spre om deg med pissprat. Du er faen meg så åpenbart dum og sjanseløs at det beste for samfunnet er om du selger bilen din og melder deg på sykehuset for behandling for manglende hjernefunksjon. Kunne ikke ha sagt det bedre selv. Lenke til kommentar
steinar92 Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 kan jeg spørre dere en ting? hva ihelvette er gale med å stikke av fra snuten? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Sånn bortsett fra at det er ulovlig? Du utsetter alle andre enn deg for fare fordi trafikkreglene bare er en saga blott da.. Kom her å si at du følger fartsgrenser, vikeplikt og andre regler når du kjører fra snuten, så skal jeg med glede trøste deg for at du blei tatt.. Hva som skjer med deg kan jeg helt ærlig si jeg gir blanke F*** i!! Var ikke deg som farta rundt i Skien for kort tid siden også vel? Mercedes uten skilt med politiet på hjul.. Smågater i nordre bydel, sidelengs rundt hushjørner og maks en meter fra barnevogna der guttungen min lå å sov mens samboeren var på trilletur med han? Hadde ikke politiet fått tak i han som kjørte, så hadde jeg nok kaldkvelt han!! Der har du grunnen til at man ikke kjører fra de overhodet!!! Lenke til kommentar
steinar92 Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 men nå er jo ikke jeg stokk dum heller da... å hva jeg skulle gjort i skien, uten lappen,, å med bil må no du spør gudenene om.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg