SuperSkunk Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg røyka en grammer med en venninde. Også ble jeg ganske stein. Og det varte i 3 timer eller noe. Så gikk jeg o la meg ganske tidlig, og dagen etterpå var jeg helt frisk. Men pluttselig. På skolen. Så begynte jeg å bli litt sånn svimmel og glemte nesten litt hvor jeg var. Sånn typisk hasjrus. Og nå har jeg det igjen. Er det noe sån typisk psykose-greier. Eller har jeg satt meg på en sprøyte, eller noe? jeg blir ofte litt redd og sånt når er i den tilstanden. Noen som kjenner dette igjen? Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg kjenner meg igjen i dette, og vil ikke påstå det er unormalt. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Det var godt å høre. Jeg spurte en som røyker daglig i dag, men han bare lo av meg og sa det hørtes fett ut å bli høy på skolen. Det syns ikke jeg . Men jeg blir heldigvis ikke sånn Høy-høy. Bare sånn at jeg ikke helt skjønner hva som er hva. Lenke til kommentar
Shinganzer Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg har aldri merket noe dagen etter. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det du beskriver kaller vi (jeg og vennene mine) loking, det er ikke noe farlig med det og det er ikke noen form for rus. Det er rett og slett du som detter ut av det som skjer rundt deg også begynner du å følge med på noe helt annet eller tenke på noe helt annet. Og det er langt i fra "nesten litt sånn typisk psykosegreier". Tror du bør sette deg inn i hva en psykose er fornoe også sammenligner du det med å være distré. Du vil finne markante forskjeller. Men hvis du virkelig var SVIMMEL (slik du blir etter å ha snurret rundt o.l.), altså slik at du har problemer med å sto skikkelig og har store vansker med å orientere deg og gå så kan jeg med handa på hjertet si at det var noe annet enn hasjen du følte, for da hadde du følt det når du sto opp og ikke bare plutselig mitt på dagen. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Bananus_* Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jo, det har skjedd med meg og! satt og så på tv med mora mi og broren i sofaen, da jeg plutselig begynte å føle meg rett og slett litt små-stein! så gikk jeg rommet og satte på no musikk som var dritrått! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det kan sitte igjen i kroppen i dagesvis, og også gå utover korttidshukommelsen. Ikke noe smart å drive med, egentlig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det var godt å høre. Jeg spurte en som røyker daglig i dag, men han bare lo av meg og sa det hørtes fett ut å bli høy på skolen. Det syns ikke jeg . Men jeg blir heldigvis ikke sånn Høy-høy. Bare sånn at jeg ikke helt skjønner hva som er hva. Høy? Hasj gjør deg vel heller stein/skeiv/skækk? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hasj er vel ikke akkurat sentralstimulerende - som f.eks kokain og amfgetamin - så du blir vel ikke så høy, nei. Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jo man kan bli både høy og stein. Det kommer an på hvilken type strain det blir laget av. (Sativa eller Indica dominert) Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 aldri merka noe sånt, annet enn at jeg er svært surrete dagen etter at jeg har røyka. ikke gjør det. vent til forskning er litt mer sikker angående hasj - det er mange forskjellige meninger, og jeg tror ikke det er helt ufarlig, dog relativt harmløst i forhold til andre stoffer. sagt det et par ganger allerede, men jeg ble jævlig surrete etter en liten hasj periode. fikk dårlig hukommelse og det hendte to ganger at jeg våknet opp dritredd midt på nattta. det skjedde også en gang sist for to uker siden da jeg plutselig fikk veeldig paranoia midt på kvelden like før jeg la meg. i det minste har jeg lært, håper jeg... Lenke til kommentar
rolfjoh Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg røyka en grammer med en venninde. Også ble jeg ganske stein. Og det varte i 3 timer eller noe. Så gikk jeg o la meg ganske tidlig, og dagen etterpå var jeg helt frisk. Men pluttselig. På skolen. Så begynte jeg å bli litt sånn svimmel og glemte nesten litt hvor jeg var. Sånn typisk hasjrus. Og nå har jeg det igjen. Er det noe sån typisk psykose-greier. Eller har jeg satt meg på en sprøyte, eller noe? jeg blir ofte litt redd og sånt når er i den tilstanden. Noen som kjenner dette igjen? Så vidt jeg har forstått kan man få varige psykoser av hasj. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg røyka en grammer med en venninde. Også ble jeg ganske stein. Og det varte i 3 timer eller noe. .... Kanskje du ikke bør bruke så mye av gangen (0,50g)? 0,10-0,20g holder lenge for de fleste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 vet ikke effekten dagen etter, og har ikke tenkt til å finne det ut heller siden alle vet jo at hasj er bullshit..... Lenke til kommentar
Ganjapiken Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 hasj er ikke bullshit. Cannabis er en svært god medisin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 PLZ'es, ikke start den diskusjonen, alle vet at det er skadelig over LANG TIDS HYPPIG BRUK, men ikke sånn i ny og ne. Har aldri røyka det selv så jeg skal ikke uttale meg, men sånn du beskrev det hørtes det litt ut som "nikko-sjokk" som vi kaller det her FU hadde ikke røyka vanlig tobakk litt fort, eller snust litt hardt a? Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Husker at jeg ikke følte meg litt rar flere dager etter første gangen jeg røykte. Følte meg ikke helt som meg selv. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hasj kan påvises i kroppen din opptil 40 dager etter at man røyka den. den kan gi deg noen smårus et par dager etter at man har røyka. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Det du beskriver kaller vi (jeg og vennene mine) loking, det er ikke noe farlig med det og det er ikke noen form for rus. Det er rett og slett du som detter ut av det som skjer rundt deg også begynner du å følge med på noe helt annet eller tenke på noe helt annet. Og det er langt i fra "nesten litt sånn typisk psykosegreier". Tror du bør sette deg inn i hva en psykose er fornoe også sammenligner du det med å være distré. Du vil finne markante forskjeller. Men hvis du virkelig var SVIMMEL (slik du blir etter å ha snurret rundt o.l.), altså slik at du har problemer med å sto skikkelig og har store vansker med å orientere deg og gå så kan jeg med handa på hjertet si at det var noe annet enn hasjen du følte, for da hadde du følt det når du sto opp og ikke bare plutselig mitt på dagen. Det kan hende det var jern-mangel også, men de greiene er borte nå, etter 2 uker. Men det var sånn at det føltes ut som jeg hadde røyka en joint, omtrendt. Jeg røyka en grammer med en venninde. Også ble jeg ganske stein. Og det varte i 3 timer eller noe. .... Kanskje du ikke bør bruke så mye av gangen (0,50g)? 0,10-0,20g holder lenge for de fleste. Men det er best når du tar mye. Jeg tar gjerne 2 gram i en joint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå