Gå til innhold

Prøvd Google Chrome?

Hei på deg!

Anbefalte innlegg

Google Chrome er en ny nettleser i open soruce. Det vil si du kan gjøre hva du vil med det og jeg håper dere kommer til å laste den ned selv.

Jeg er veldig fornøyd med denne nettleseren og tar ikke noe minne i hele tatt nesten.

Ta en titt på dette:

http://www.google.com/googlebooks/chrome/

Også last den ned etter på via

www.google.com /.no

Håper dere kommer til å bli tilfredsstil dere og. Men sjekk den linken øverst først.

Mvh Anderwin

Endret av cyclo
Skrivefeil i tittel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tester nå. Virkelig enkel og pen, men noen ulemper:

Ingen hurtigvalg, kun mest besøkte sider.

Gul ramme rundt markerte felt.

Ingen adblocker.

Ingen støtte for å ikke lagre logger.

Hele nettleseren lukkes når man går ut av alle fanene, og ikke tilbake til "mest besøkte".

edit: Fordeler:

Egen dedikert pr0n-viewer.

Enkel, pen og liten.

Det meste en standard browser har.

edit 2: Du har skrevet Chrone. Det heter Chrome.

Endret av Programvare
Lenke til kommentar

Scroll-wheel hos meg fungerer bare halveis, ja du leste riktig. Den vil bare scrolle nedover men ikke oppover. Synes den var ren og pen jeg. Absolutt have når den kommer ut av beta.

Gmail ble også 100 ganger raskere i denne browseren, i forhold til Firefox.

Lenke til kommentar

"By submitting, posting or displaying the content you give Google a perpetual, irrevocable, worldwide, royalty-free, and non-exclusive license to reproduce, adapt, modify, translate, publish, publicly perform, publicly display and distribute any content which you submit, post or display on or through, the services. This license is for the sole purpose of enabling Google to display, distribute and promote the services and may be revoked for certain services as defined in the additional terms of those services."

http://news.cnet.com/8301-17939_109-10030522-2.html

Lenke til kommentar

Den artikkelen ble postet i dag. Jeg postet i går... Google trakk nok klausulen et par timer før jeg postet, men det er grenser for hvor kjapt jeg klarer å oppdatere meg.

Bra at de tar ansvar hvertfall. Chrome ser spennende ut i seg selv. Kjapt, særlig på Java. Bruker lite minne også. Desverre sliter det med endel kompabilitet og mangler de geniale addonsene som FF har. Men det blir nok et skikkelig bra produkt når det er ute av beta.

Lenke til kommentar
Chrome ser spennende ut i seg selv. Kjapt, særlig på Javascript. Bruker lite minne også. Desverre sliter det med endel kompabilitet og mangler de geniale addonsene som FF har. Men det blir nok et skikkelig bra produkt når det er ute av beta.

Java og javascript er to helt forskjellige ting. Chrome sin javascripthåndtering gjør at nett-applikasjoner som Google mail/docs/calendar osv. funker veldig kjapt, noe som er veldig bra. Det er en veldig god og enkel nettleser, men den er nok uaktuell for min del foreløpig, jeg er blitt helt avhengig av awesomebar (Firefox sin adresselinje) og tagging av bokmerker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...