Heine M Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det er så vansklig å velge mellom ATV og Moped. Så da tenkte jeg å spørre noen som kansje har litt erfaring... Hva er det du går fortest lei av , hvem av dem gir bedst fartsfølelse (I samme fart) , og hvem er mest praktisk? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 2 hjul er morsomst, men 4hjul er kjekt året rundt. skal du trimme? hva slags moped er det du kikker på? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 atv er gøyest på vinteren, mens moped er gøyest på sommer/vår/høst. Jeg synes farts følelsen er størst på moped. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 atv er gøyest på vinteren, mens moped er gøyest på sommer/vår/høst. Jeg synes farts følelsen er størst på moped. Enig, men så er det litt lite trim og reservedeler til 50cc ATV'r Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Atv er skikkelig gøy! Kan også kjøre atv hele året Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Atv er skikkelig gøy! Kan også kjøre atv hele året ATV tar seg faen ikke så bra frem på vinteren når det snør, glir som bare juling! Eneste som gjør den tryggere enn 2hjuling er at du slipper å tenke på å hvelte til siden. Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Monkeybike Fartsfølelse til tusen, velter ikke på vinterføre, mye moro! Endret 3. september 2008 av HondaOlav Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Virker som det er mange forskjellige meninger her, men så langt regner jeg med å kjøpe atv... Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Atv under 450cc er for tapere. Ikke er det moro heller. Får en helt annen følelse med underlaget på moped/mc. Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Så kall meg en taper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå