Gå til innhold

[Løst]Spill regler på LAN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mitt råd er å styre unna WoW..

 

det er jeg faktisk litt enig i.

 

for det kan være litt vanskelig?

har faktisk ikke hørt om noen regler for slik?

noen som har hørt om det ?:hmm:

 

muligt det ikke er regler får det, men man kan ha en konuranse i wow der det er første mann til å dinge level 10 ;)

 

 

ja det går jo :p

 

er du litt wow nerd og kan questa så kan du klare lvl 10 på ca en time ;)

Lenke til kommentar
Mitt råd er å styre unna WoW..

 

det er jeg faktisk litt enig i.

 

for det kan være litt vanskelig?

har faktisk ikke hørt om noen regler for slik?

noen som har hørt om det ?:hmm:

 

muligt det ikke er regler får det, men man kan ha en konuranse i wow der det er første mann til å dinge level 10 ;)

 

 

ja det går jo :p

 

er du litt wow nerd og kan questa så kan du klare lvl 10 på ca en time ;)

 

1 time? det vill jeg kalle stritt :p

Lenke til kommentar
1 time det er fakta xD

 

jeg klarte det nesten.

ble litt over 1 time... ikke mer en 15min over :p

 

men da kunne jeg de questa og visste hvor og hva jeg skulle gjøre xD

 

hehe :p da går det vettu :)

 

Det jeg mente var å styre unna WoW generelt, ikke bare fordi det ofte ødelegger samværet med LAN, men at det ikke akkurat er så spennende å levle til 10 så fortest som mulig. Men gjør hva dere vil, er ikke jeg som skal arrangere det :p

 

Men mange wow spillere kommer også på LAN, har de glede av en wow konkuranse,vill jeg prøve å sette opp det :)

Lenke til kommentar
1 time det er fakta xD

 

jeg klarte det nesten.

ble litt over 1 time... ikke mer en 15min over :p

 

men da kunne jeg de questa og visste hvor og hva jeg skulle gjøre xD

 

hehe :p da går det vettu :)

 

Det jeg mente var å styre unna WoW generelt, ikke bare fordi det ofte ødelegger samværet med LAN, men at det ikke akkurat er så spennende å levle til 10 så fortest som mulig. Men gjør hva dere vil, er ikke jeg som skal arrangere det :p

 

Men mange wow spillere kommer også på LAN, har de glede av en wow konkuranse,vill jeg prøve å sette opp det :)

 

 

Hvis de spiller på samme server og har f.eks en i 70 så kan du jo la de spille duell? ikke lov til å bruke noe form for healing, eller mana / health potion eller noe slikt.

eller at de får f.eks 4 timer på seg og lvle til en bestemt lvl og skaffe best mulig gear og så ta duell. eller noe sånt ?

Lenke til kommentar
1 time det er fakta xD

 

jeg klarte det nesten.

ble litt over 1 time... ikke mer en 15min over :p

 

men da kunne jeg de questa og visste hvor og hva jeg skulle gjøre xD

 

hehe :p da går det vettu :)

 

Det jeg mente var å styre unna WoW generelt, ikke bare fordi det ofte ødelegger samværet med LAN, men at det ikke akkurat er så spennende å levle til 10 så fortest som mulig. Men gjør hva dere vil, er ikke jeg som skal arrangere det :p

 

Men mange wow spillere kommer også på LAN, har de glede av en wow konkuranse,vill jeg prøve å sette opp det :)

 

 

Hvis de spiller på samme server og har f.eks en i 70 så kan du jo la de spille duell? ikke lov til å bruke noe form for healing, eller mana / health potion eller noe slikt.

eller at de får f.eks 4 timer på seg og lvle til en bestemt lvl og skaffe best mulig gear og så ta duell. eller noe sånt ?

 

det er fult muligt, å lage litt morsome konuranser innen for wow.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...