Stensrud2k Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei! Skal være med å arrangere et LAN og lurer derfor om noen kan hjelpe meg med info og regler får spillene under her: CS 1.6 AOE2 Warcraft Frozen throne (hero mod) TrackMania WOW (dinge til level 10) MVH Anders Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Her er noen Cs 1.6 regler som blir brukt på de meste catch-gamere servere og andre servere. kanskje du kan bruke noen av de ? Cs 1,6 regler fant ikke noen spesielle regler for de andre spillene desverre =/ men jeg håper jeg var til hjelp med cs regelene MVH Martin Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Spilleregler innen orddeling *host* Lenke til kommentar
Stensrud2k Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Takk trenger bare regler for AOE nå, så hvis noen har vanlige AOE LAN regler hadde det vert knall Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 tror jeg kanskje misforsto AOE, hva er det egentlig for å være sikker;) Lenke til kommentar
Stensrud2k Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Age of Empires 2 Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Age of Empires 2 Ikkje lov å bygge wonder er vel eit must. Heller ikkje ha alle relicane slik at det blir ein "wonder-effekt". Eg synst ivertfall spelet blir mykje kjekkare då. Denne topicen er og verdt å lese. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Disse er lure å ha i CS 1.6 Compoer: mp_autoteambalance 0 mp_buytime .25 mp_c4timer 35 mp_forcechasecam 2 mp_forcecamera 2 mp_freezetime 6 mp_friendlyfire 1 mp_tkpunish 0 mp_roundtime 1.75 mp_startmoney 800 mp_timelimit 999 Det er de viktigste Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Spill "Conquest" når dere spiller aoe2, da må en drepe alt hos fienden for å vinne, altså kan man ikke vinne med wonder eller relic. Lenke til kommentar
Stensrud2k Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 takk hørtes ut som en smart måte å spille conquest! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mitt råd er å styre unna WoW.. Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mitt råd er å styre unna WoW.. det er jeg faktisk litt enig i. for det kan være litt vanskelig? har faktisk ikke hørt om noen regler for slik? noen som har hørt om det ? Lenke til kommentar
Stensrud2k Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Mitt råd er å styre unna WoW.. det er jeg faktisk litt enig i. for det kan være litt vanskelig? har faktisk ikke hørt om noen regler for slik? noen som har hørt om det ? muligt det ikke er regler får det, men man kan ha en konuranse i wow der det er første mann til å dinge level 10 Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Mitt råd er å styre unna WoW.. det er jeg faktisk litt enig i. for det kan være litt vanskelig? har faktisk ikke hørt om noen regler for slik? noen som har hørt om det ? muligt det ikke er regler får det, men man kan ha en konuranse i wow der det er første mann til å dinge level 10 ja det går jo er du litt wow nerd og kan questa så kan du klare lvl 10 på ca en time Lenke til kommentar
Stensrud2k Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Mitt råd er å styre unna WoW.. det er jeg faktisk litt enig i. for det kan være litt vanskelig? har faktisk ikke hørt om noen regler for slik? noen som har hørt om det ? muligt det ikke er regler får det, men man kan ha en konuranse i wow der det er første mann til å dinge level 10 ja det går jo er du litt wow nerd og kan questa så kan du klare lvl 10 på ca en time 1 time? det vill jeg kalle stritt Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 1 time det er fakta xD jeg klarte det nesten. ble litt over 1 time... ikke mer en 15min over men da kunne jeg de questa og visste hvor og hva jeg skulle gjøre xD Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det jeg mente var å styre unna WoW generelt, ikke bare fordi det ofte ødelegger samværet med LAN, men at det ikke akkurat er så spennende å levle til 10 så fortest som mulig. Men gjør hva dere vil, er ikke jeg som skal arrangere det Lenke til kommentar
Stensrud2k Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 1 time det er fakta xD jeg klarte det nesten. ble litt over 1 time... ikke mer en 15min over men da kunne jeg de questa og visste hvor og hva jeg skulle gjøre xD hehe da går det vettu Det jeg mente var å styre unna WoW generelt, ikke bare fordi det ofte ødelegger samværet med LAN, men at det ikke akkurat er så spennende å levle til 10 så fortest som mulig. Men gjør hva dere vil, er ikke jeg som skal arrangere det Men mange wow spillere kommer også på LAN, har de glede av en wow konkuranse,vill jeg prøve å sette opp det Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 1 time det er fakta xD jeg klarte det nesten. ble litt over 1 time... ikke mer en 15min over men da kunne jeg de questa og visste hvor og hva jeg skulle gjøre xD hehe da går det vettu Det jeg mente var å styre unna WoW generelt, ikke bare fordi det ofte ødelegger samværet med LAN, men at det ikke akkurat er så spennende å levle til 10 så fortest som mulig. Men gjør hva dere vil, er ikke jeg som skal arrangere det Men mange wow spillere kommer også på LAN, har de glede av en wow konkuranse,vill jeg prøve å sette opp det Hvis de spiller på samme server og har f.eks en i 70 så kan du jo la de spille duell? ikke lov til å bruke noe form for healing, eller mana / health potion eller noe slikt. eller at de får f.eks 4 timer på seg og lvle til en bestemt lvl og skaffe best mulig gear og så ta duell. eller noe sånt ? Lenke til kommentar
Stensrud2k Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 1 time det er fakta xD jeg klarte det nesten. ble litt over 1 time... ikke mer en 15min over men da kunne jeg de questa og visste hvor og hva jeg skulle gjøre xD hehe da går det vettu Det jeg mente var å styre unna WoW generelt, ikke bare fordi det ofte ødelegger samværet med LAN, men at det ikke akkurat er så spennende å levle til 10 så fortest som mulig. Men gjør hva dere vil, er ikke jeg som skal arrangere det Men mange wow spillere kommer også på LAN, har de glede av en wow konkuranse,vill jeg prøve å sette opp det Hvis de spiller på samme server og har f.eks en i 70 så kan du jo la de spille duell? ikke lov til å bruke noe form for healing, eller mana / health potion eller noe slikt. eller at de får f.eks 4 timer på seg og lvle til en bestemt lvl og skaffe best mulig gear og så ta duell. eller noe sånt ? det er fult muligt, å lage litt morsome konuranser innen for wow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå