dePt Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Heisann! Er på utkikk etter et Silverstone TJ07. Skal i perioden 19-21 september en tur til Oslo og håpet å få plukket opp et da. Noen som vet om noen butikker som har det? Evt. pris? Kunne også tenkt meg en generel oversikt over databutikker i oslo. Helst mest mulig sentralt. Vet om digitalimpuls. (Har sendt de mail ang. TJ07, men har ikke fått svar. ) MVH Gunnstein Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Datakjeden har Silverstone TJ07. Men du må bestille det også hente det i butikken siden det er på fjernlager nå. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Hvorfor steg prisen til 3 238,- når jeg valgte oslo? Edit: Full endring Edit2: Leif Endret 2. september 2008 av dePt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Møllergata 1. Se her. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Endra vist posten etter du svarte. Fant adressen, men lurer på prisen? De var da ekstrem forskjell? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det er nok fordi det er butikk pris, pleier å være noe høyere den. Men må si det var veldig stor forskjell her. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 har sendt de en smiske mail Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Heisann!Er på utkikk etter et Silverstone TJ07. Skal i perioden 19-21 september en tur til Oslo og håpet å få plukket opp et da. Noen som vet om noen butikker som har det? Evt. pris? Kunne også tenkt meg en generel oversikt over databutikker i oslo. Helst mest mulig sentralt. Vet om digitalimpuls. (Har sendt de mail ang. TJ07, men har ikke fått svar. ) MVH Gunnstein Jeg har kjøpt TJ07 på Digitalimpuls. De måtte bestille det da. Dog dette er 2 år siden eller.no Tror jammen med jeg var den første som hadde tj07 her på forumet Lenke til kommentar
dePt Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Synd de ikke svarer på mail da.. Hva du måtte gi for det da? Kan vel egentlig ikke samenlignes nå da men... Andre databutikker i Oslo som kan ha? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 RING til digital impuls. Verre er det ikkje! Har ringt dem mange ganger om forskjellige ting. De er svært hyggelige også Datakjeden kan også bestille inn TJ07. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 De skal også ha over 3k for det. Ble til at jeg bestilte på amentio. 2750 m/frakt. Betalte med bankoverføring, så tar vel litt tid før de kommer. Nå er jeg på utkikk etter NorthQ Silent tornado 92mm vifter m/rød led. Lurer på om de er å finne i Oslo. Må vel også ha noen vannblokker, så får se hva som dukker opp. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hadde du vært smart så hadde du kjøpt de hos Amentio de også. Kanskje du skal slette ordren din og lage en ny med vifter? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hadde han vært smart, så hadde han kjøpt fra en anna plass enn Amentio... Men noen liker å leve "on the flipside" Lenke til kommentar
dePt Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Say what now? :S Så ikke viftene :/ betalte med bankoverføring, så neppe. Kan kanskje prøve å sende de en mail i håp om at de kan legge ved en faktura eller noe. Er vel verdt et forsøk. MVH Gunnstein Edit: Ferdig behandlet Går vel muligens ut i dag da. Endret 5. september 2008 av dePt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå