Tullballj Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg har akkurat fått meg leilighet og det er med en grunnpakke med bredbånd og kabeltv fra canaldigital inkludert. Det er en liten boks med en inngang fra veggen med vanlig nettverkskabel, også er det en usb kabel fra boksen til datamaskinen. Jeg ønsker å kjøpe en trådløs router som jeg kan bruke pga jeg vil ikke lage hull i veggene og ønsker å bruke maskinen rundt i leiligheten. Er det noen som har erfaring med den type boks og hvordan jeg kan koble meg på trådløst nett? Lenke til kommentar
maheath Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg har også nett fra Canal Digital, og en trådløs WRT54GL fra Linksys. Og det fungerer helt fint. Men en hvilken som helst trådløs ruter kan egentlig brukes hvis du bare skal surfe. Du bare bruker en vanlig nettverkskabel og kobler fra Canal Digital-boksen og inn i porten som er merket WAN på ruteren så skal du være på nett. Se om du får kontakt før du begynner med passord og sånt, da blir feilsøking mye lettere. ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå