Calle2k Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei! Jeg er på randen til å bestille meg ny bærbar pc. Og har funnet forskjellige alternativer, men den som frister mest er denne : Bærbar pc fra netshop Jeg synes specs ser fine ut, men har noen haste spørsmål! 1) Vil denne pcen lide av mye viftestøy? Da tenker jeg først of fremst i idle eller når man driver med ting som å behandle bilder, laste ned musikk, tekstbehandling, surfe på nettet eller spille en runde kabal. Sånn med tanke på å ha den med på forelesning etc. Litt skjemmende å sitte i en helt stille forelesning og plutselig får alle høre et hviiiiiiiiiiiiiiiin fra meg borte i hjørnet At den vil bråke under full load grunnet spilling er noe jeg kan skjønne. 2) Vil den duge sånn nogenlunde til spill? 3) Vil den bli veldig varm under idle og load? Håper på raskt svar iogmed at jeg bestiller innen klokken 12.. På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Calle2k Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Hei! Jeg er på randen til å bestille meg ny bærbar pc. Og har funnet forskjellige alternativer, men den som frister mest er denne : Bærbar pc fra netshop Jeg synes specs ser fine ut, men har noen haste spørsmål! 1) Vil denne pcen lide av mye viftestøy? Da tenker jeg først of fremst i idle eller når man driver med ting som å behandle bilder, laste ned musikk, tekstbehandling, surfe på nettet eller spille en runde kabal. Sånn med tanke på å ha den med på forelesning etc. Litt skjemmende å sitte i en helt stille forelesning og plutselig får alle høre et hviiiiiiiiiiiiiiiin fra meg borte i hjørnet At den vil bråke under full load grunnet spilling er noe jeg kan skjønne. 2) Vil den duge sånn nogenlunde til spill? 3) Vil den bli veldig varm under idle og load? Håper på raskt svar iogmed at jeg bestiller innen klokken 12.. På forhånd takk for hjelpen! ingen? Lenke til kommentar
_Z00L_ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bestilte du den? I så fall samme spørsmål tilbake Lenke til kommentar
Procli Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg er også interessert i å vite litt om denne. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 har du fått den nå? er du fornøyd ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå