KoZm0 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Holder på å bli fullstendig gal når det gjelder valg av ny telefon. Først var jeg sikker på at jeg skulle ha Diamond, så skulle jeg av en eller annen grunn ha Iphone 3G pga at den har så digg interface, men jeg har heldigvis innsett at den har for mange åpenbare mangler (ikke mms, radio og ikke autofokus på kamera osv) og jeg gidder ikke holde på å jailbreake eller si opp netcom abn for å bryte opperatørsperren og styre i vei bare for å få den som jeg vil! Så da jeg endelig på nytt hadde bestemt meg for Diamond så blir jeg tipset om Samsung i900 Omnia som kommer nå om en måneds tid, også er jeg like langt igjen Etter å ha lest en 9 siders lang VS artikkel her: http://www.gsmarena.com/htc_touch_diamond_...-review-262.php så virker det som om den ene telefonen har styrker der den andre har svakheter. Fint hvis noen kunne komme med synspunkter på hvilke telefon jeg burde kjøpe, og hvorfor. Har et spm til på siden. Hvor mye lagringsplass tar TomTom 7 innstalert på telefonen? Ettersom Diamond bare har 4 gb til rådighet og ingen mulighet for minnekort så er det greit å vite. Lenke til kommentar
Fluggua Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg har prøvd HTC Touch Diamond. Min konklusjon; feite funksjoner, men for fiklete. Må bruke pennen til mye, totten blir for stor. Uansett kalibrering, sjøl pennen bommet. Ble for diklete, synes jeg. Har også prøvd Samsung Touchwiz - kall det lillebroren til i900. Konge! Dra-menyer, oversiktelig, fine funksjoner - men mangler wifi. Det har i900. Om det hadde stått mellom de to - helt klart Samsung! iPhone? Nopp, den mangler jo det meste uten i først. Kan da pokker ikke kjøpe en i, når de ikke har essensielle funksjoner - og så til den prisen. Og jeg er Mac-bruker oppetter ørene. Lenke til kommentar
revolutionn Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 hei.. samme problemet.. men nu har eg fant ut at omnia i900 er den beste tlfnen... foresten noen som vet hvor mye RAM har iPhone 3G Lenke til kommentar
Fluggua Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Omnia i900 er ikke kommet ennå vel? Ubekreftet 30.9. sies det. Lenke til kommentar
revolutionn Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 omnia kommer i oktober Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå