edderkoppen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei. Lurer på å kjøpe ps3 nå. Problemet er at jeg vet ikke om jeg får lastet ned oppdateringer til den med speedtouch ST780. Får nemlig ikke åpnet porter til å spille online med pc. Er derfor usikker om jeg får lastet ned oppdateringer til ps3 med denne ruteren? Hvis det er noen som har denne samme ruteren og som vet at det funker, så hadde det vært kjempe fint om dere kunne bekreftet det for meg. Mulig ps3 kommuniserer annerledes enn pc online, men jeg vet ikke. Så lurer bare på om jeg får lastet ned oppdateringer til ps3 online? Har under 1 mb linje så det går nok ikke å spille over nettet, men oppdateringer hadde vært greit å fått tak i, så fortell meg hvis dere vet noe om det. Skal kanskje kjøpe i morgen så hadde vært fint med raskt tilbakemelding Har en Thomson speedtouch ST780 ruter. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg har en Speedtouch ST780WLT og PS3 fungerer helt fint her. Lenke til kommentar
edderkoppen Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Jeg har en Speedtouch ST780WLT og PS3 fungerer helt fint her. Ok, fett! Får du spilt med den på nettet med pc'n å? Er noe rart her. Siden vi fikk den nye st780 så har jeg ikke fått online gaming til, bare nedlastning av torrents å surfing på nett, kjipt! men da klarer hvertfall ps3 å komme inn på den Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Men jeg mener å huske at jeg åpnet noen porter på f.eks. Call of Duty 4, da det var på sitt verste i starten. Men i teorien skal det være bare å koble til PS3, og alt skal fungere, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Gikk fra Nxtgentel til Telenor, fikk utlevert det Speedtouch780 saken, og har opplevd mye rart med den der. (Blir disconnecta hele tia på GTA IV nå) Venter på å få kjøpt meg en uavhengig router så jeg kan kaste den på dør. Om man googler på speedtouchen så finner man masse treff med folk som har trøbbel. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 En jeg kjenner har ST 780 og slet med å logge inn på PSN med den (dvs. det gikk ikke), men han kom på nett og fikk lasted ned Firmware oppdateringer uten problemer. Han var koblet til trådløst. Vet ikke om det blir bedre ved å koble den med kabel. Lenke til kommentar
edderkoppen Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Gikk fra Nxtgentel til Telenor, fikk utlevert det Speedtouch780 saken, og har opplevd mye rart med den der. (Blir disconnecta hele tia på GTA IV nå) Venter på å få kjøpt meg en uavhengig router så jeg kan kaste den på dør. Om man googler på speedtouchen så finner man masse treff med folk som har trøbbel. Yepp, har vært inne på masse forumer hvor folk er misførnøyde. Jeg å er VELDIG misfornøyd med den! Derfor jeg lurte på om ps3 fikk kontakt med nettet, men går fint om jeg får lastet ned oppdateringer. Linja mi er så dårlig at jeg ikke får spelt på nett uanset.Oppdateringene er viktigst her Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Har selv Speedtouch780, bare problemer med den om jeg kobler til trådløst.. detter ut av online spill hele tidene. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det glemte jeg visst å si, jeg bruker kabel til modemet. Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Har ikke noen problemer her, kjører kabel til ps3 og pc.(spiller ikke på pc) Den har rebootet et par ganger på et par måneder, men det kan jeg leve med. Har Software Release: 6.2.35.0 på modemet. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jeg har en Speedtouch ST780WLT og PS3 fungerer helt fint her. Ok, fett! Får du spilt med den på nettet med pc'n å? Er noe rart her. Siden vi fikk den nye st780 så har jeg ikke fått online gaming til, bare nedlastning av torrents å surfing på nett, kjipt! men da klarer hvertfall ps3 å komme inn på den Vi har det akkurat det problemet, Vi får nett og psn og alt utatt når vi gamer mot folk. kjip, Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Jeg fikk fiksa det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå