Statuen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Så jeg registrer meg på xbox live og kommer til terms of use and privacy statement, når jeg accepter så fryser xboxen og jeg må restarte, jeg har prøvd 4 ganger nå Hva er galt? Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Samme skjer me meg,,, har du fått d te? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fryser som i reagerer ikk epå 20sek og du gidder ikke vente mer? Eller fryser som i står påp samme skjermen i 30 min? Er en ide å vente en stund, da førstegangsregistreringa tar litt tid. Skjønn det den som kan. Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Vel, jeg fikk det til da jeg prøvde å "joine live" når jeg ikke var pålogget en offline profil..... Men nå har jeg et nytt problem, , jeg valgte silver medlemskap, og fikk en mnd gratis gold, men jeg får ikke til å logge meg inn på live,,, dvs jeg får opp loging skjermen og tabs'ene "markedplace, xboxlive, games, media etc" men når jeg velge loging, så får jeg den "tenkeboxen" og så kommer jeg tilbake til samme siden, dvs en av tabs'ene , men ikke innlogget.. Jeg får til å logge meg inn via pcn på xbox.com, og der er det bekreftet at jeg har 1mnd gullmedlemskap... jeg har og prøvd å betale for en mnd, i tilfelle det ikke "gikk inn"... men allikevel, ikke noe respons.. Alle nettworktestetene går igjenom og Endret 7. september 2008 av [^..^]Christian Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Rare greier, jeg skal prøve å logge meg inn med ofline account jeg hvertfall.. Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ja. det var litt rart, men jeg tror alle problemene kokte ned til at router/modemet (thomson speedthouch 585) fra ngt ikke var helt bra,, byttet det og nå funker alt fint som smør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå