Trondgh1 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Heisan, jeg oppdaterte XP til SP3 her forleden, og jeg TROR det var samtidig at Microsoft Word (office 07) begynte å ikke lenger ville åpne filer, den bare sier "filen xxxxxxxx.doc er ikke tilgjengelig", noen ide om hva som er galt? Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 gjelder det alle filer eller kun en spesiell fil? Lenke til kommentar
Trondgh1 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Gjelder alle filer jeg har prøvd hittil. Både nye og gamle. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har du Norton antivirus? Lenke til kommentar
Trondgh1 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Har du Norton antivirus? Nei, jeg har AVAST!, men har ikke gjort noen forandringer der i det siste, bare SP3 installasjonen som er ny. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Har ikke funnet det problemet relatert til SP 3. Forsøk å reparere: Office-knappen -> Word Options -> Resources -> Diagnose. Forsøk også å oppdatere antivirusprogrammet, eventuelt deaktiver innstillinger knyttet til Office om det finnes i programmet, eventuelt deaktiver hele programmet. Det er flere som rapporterer om dette problemet knyttet til antivirusprogramvare. Endret 2. september 2008 av kjeklulf Lenke til kommentar
Trondgh1 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Merkelige greier, prøvde og fjerne office og installere det igjen, men fremdeles samme meldinga Edit: Ok, det var nok noe virus greier ja. Jeg har ikke norton, men hadde AVG 8.0, uninstallerte det, og så virket alt igjen. Endret 3. september 2008 av Trondgh1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå