Gå til innhold

ps3 Merker ikke at jeg putter inn et spill!


Anbefalte innlegg

Midt i en runde med COD i dag, nekta plutselig lyden. Maskingeværene ble stille, og man kunne bare høre de som snakket i mic. Så jeg slo av og på, og skulle starte spillet på nytt. Men Nei. Ps3 merker ikke at spillet er inni, så jeg prøver alle spillene jeg har, med samme resultat. Den merker rett og slett ikke at spillet er inni. Den jobber og peser, men hverken DVD eller Spill virker. Hva gjør jeg? Den er godt behandlet, og jeg har hatt den i et år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
høyres ut som det er laseren som har teke kveld..

 

må nok sendes inn til sony /nordisk film..

 

Jamen, spillet kjørte jo som vanlig(med unntak av lyden). Det gikk fint ann å spille fram til jeg slo av og på.

 

når det inntreffer kan jo skje på forskjellige måter, men sia den uansett har sluttet å lese plater så kan jo det vere den einaste forklaringa..

 

kan hende nokon andre har ein anna forklaring...

Lenke til kommentar

Akkurat det samme skjedde hos meg. Med samme spill tilogmed. Grunnen til at du kunne fortsette å spille banen er fordi den banen var lastet inn. Hadde du prøvd å avslutte banen for å starte ny hadde spillet hemgt seg. Det er nok dessverre blueray lasern din som har røket.

Endret av JarlDR
Lenke til kommentar
Akkurat det samme skjedde hos meg. Med samme spill tilogmed. Grunnen til at du kunne fortsette å spille banen er fordi den banen var lastet inn. Hadde du prøvd å avslutte banen for å starte ny hadde spillet hemgt seg. Det er nok dessverre blueray lasern din som har røket.

 

Same story, same game her også faktisk :p

Lenke til kommentar

Hadde noe likt med min ps3 når jeg slo den på i dag. Den finner spillet (det vises i XMB), men når jeg skulle gå inn på det (var buzz først)restartet bare ps3en etter noen sekunder. Prøvde Assasins Creep, samme skjedde, og med Burnout startet spillet, men skjermen var delt i 4 skjermen (alle viste bilde), men de to nederte bildene flimret veldig. Kunne ikke gå helt inn på spillet tho, kontrolleren reagerte ikke, og skjermen låste seg når jeg trykket på psknappen.

 

Har ikke hørt noen om akkurat dette problemet, men satser på at det er laseren =(

Tar det ennå dritlang tid å reparere ps3'er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...