Montolio Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Heisann! Hvordan kan jeg lage et ikon som kjører en command i cmd.exe? Har allerede laga ikonet som åpner cmd, men husker ikke hvor\hvordan man la inn en ekstra string hvor det står hvilken command den skal kjøre når jeg åpner fila. Skal launche en java applet, så må ha "java xxxxxxx" kjørt i cmd når jeg åpner ikonet. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 start en .bat eller .cmd fil som inneholder alle kommandoene dine. Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Men hvor kan jeg skrive inn kommandoene? Var det jeg opprinnelig lurte på. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Start notepad og skriv inn kommandoene og lagre det som filnavn.bat Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) For og lage en bat fil: Åpne notepad / notisblokk Så skriver du: @echo off cls start mspaint ( vil åpne paint, bytt ut det med din kommando fil, men den må ha filbane !) EDIT: glemte [/code] Endret 4. september 2008 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå