Trollfjes Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg vil si at det var ganske mye reklame i dette, masse sider i vg som koster opptil 100.000kr per side, osv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Og? The Gathering er allerede velkjent i det markedet de selger, nemlig nerdene. Hva skal de med mer "reklame" ? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Og? The Gathering er allerede velkjent i det markedet de selger, nemlig nerdene. Hva skal de med mer "reklame" ? Flere sponsorer osv. Flere stands you name it. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Og? The Gathering er allerede velkjent i det markedet de selger, nemlig nerdene. Hva skal de med mer "reklame" ? Flere sponsorer osv. Flere stands you name it. PENGER : D Da går de ikke konkurs og vi nerder kan ha vår årlige svettesamling : ) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hva skal de med mer "reklame" ? Det vet bare Gud. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det hersker ingen tvil om at dette var gratisreklame verdt millioner av kroner for TG. Selv om TG er kjent i sitt segment, er det mange flere som nå er blitt interessert i TG. Tror nok de kunne fyllt to vikingeskip med "datanerder". Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Tja, gratis og gratis ... Jeg vet ikke om arrangørene og alle andre som kranglet så busta føyk og gikk rundt med skuldrene langt oppetter ørene i månedsvis vil være enig i at reklamen var så billig. Men god PR var det nok. Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Tja, gratis og gratis ... Jeg vet ikke om arrangørene og alle andre som kranglet så busta føyk og gikk rundt med skuldrene langt oppetter ørene i månedsvis vil være enig i at reklamen var så billig. Men god PR var det nok. Sammenligner du med hva tilsvarende oppmerksomhet hadde kostet med vanlig reklame snakker vi nok ganske bra "avslag" tror jeg : p Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 TG var nødt til å ta denne satsningen for å fortsette sitt arrangement. Stor PR var det nok, men det var nok ikke planlagt. Ingen visste hvordan saken ville gå på et tidspunkt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 TG er utsolgt hvert år. Hva mer kan de selge? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 TG er utsolgt hvert år. Hva mer kan de selge? Reklame = Sponsor = Overskudd = Større budsjett = Bedre arrangement Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ok da, jeg gir meg. Jeg tenkte veldig smalt når jeg tenkte på hva TG tjener penger på. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Kjipt at TG blir utsolgt på et fuckings blunk. Var heldig å få være der en gang, og har lyst på flere turer. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Om du har lyst til å dra, skal det ikke være noe problem å få tak i billetter. Det er alltid noen som refunderer billetter når det nærmer seg påske. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Kjipt at TG blir utsolgt på et fuckings blunk. Var heldig å få være der en gang, og har lyst på flere turer. Like før TG er det mange som selger billettene sine! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Til hvor mye høyere pris? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Er ulovlig å selge billettene til en høyere pris enn de opprinnelig kostet. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Kjipt at TG blir utsolgt på et fuckings blunk. Var heldig å få være der en gang, og har lyst på flere turer. Eh, nei? Det var jo billetter igjen til langt uti Januar. I år solgte dem vel ikke ut en gang? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 tror ikke reklame er det største problemet for TG. "alle" som kan ha lyst til å dra dit vet om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå