FaintedGhost Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 hender noen ganger at jeg ikke har lyd på film jeg har xxxxx ned. noen som vet om noen lyd codec pakker etc som jeg trenger?? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Ta en titt her: http://doa2.host.sk/ Last ned K-Lite Codec Pack 2.01 Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Ac 3 codec kan vel lønne seg.. Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Ac 3 codec kan vel lønne seg.. link? Lenke til kommentar
ivarhoff Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Ta en titt her:http://doa2.host.sk/ Last ned K-Lite Codec Pack 2.01 Jeg har ikke brukt Kazaa Lite. Men det står om en patch som hindrer folk i å se filene dine. På denne måten skal man unngå å bryte lover om at det ikke er lov å dele filer med andre. Men hvordan fungerer det? Man må vel likevel ha mulighet til å laste ned filer fra de som bruker dette? Systemet vil jo bryte sammen hvis folk ikke deler filer lengre. Jeg ser ikke helt hvordan man unngår loven ved å ikke vise filer hvis det allikevel går an å laste de ned...? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 ivarhoff. Jeg har ikke prøvd den patch'en selv. Det er faktisk første gangen jeg så den. Det virker som om patchen bare gjør at andre KaZaa brukere ikke kan velge "find more from same user". Dette gjør at skumle folk i musikk og film industrien ikke kan se hva du deler, selv om du kan f.eks dele 5 GB. Grunnen til at folk får bøter etc for fildeling er ikke pga av de filene de laster ned, men for de filene de deler med andre. Det er min foreløpige konklusjon... Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 ok takker da var det ordnet Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 det dukket opp enda ett problem. nå som jeg har fått lyd hakker det veldig.. hva kommer så dette av?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå