marjusen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) EDIT: Ettersom jeg er utrolig dårlig til å ta bilder underveis, blir dette heller en tråd hvor jeg viser ferdig resultater! Heisann. Jeg har kjøpt meg nytt hus. Skal pusse opp stue, kjøkken, soverom, kjellerstue og lage kinorom. Legger først ut noen bilder av åssen kjellerstuen min blei. Har desverre ingen bilder av selve oppussingen, men har noen bilder av åssen resultatet blei. Som dere ser har jeg satt inn en bar. Det står igjen litt her enda. Skapet som dere ser skal bort, dit skal sovesofaen..Jeg har også en 42" plasma tv som jeg skal ha på veggen i sofakroken. Der skal det også monteres en peis til helga igjen. Skal ta flere bilder i kveld eller i morra. Endret 12. september 2008 av marjusen Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Her har dere ett bilde jeg har tegnet hvor dere ser åssen huset mitt er: (De opptegna målene stemmer ikke 100%, men forholdene skal stemme sånn noen lunde værtfall) Øverste bilde er 1etg, de to andre er kjeller stue! Det blir ingen vegg mellom kjellerstue og baren som jeg har tegnet inn på det nederste bildet der... hadde planer om dette, men fant ut at det blir mer romslig uten I kinorommet, skal det heller ikke være tv som er tegnet på, men der skal det være projektor. Endret 2. september 2008 av marjusen Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Jeg er nå straks ferdig med å sette opp peisen i kjellerstua. Neste som skal gjøres her er å henge opp TV, sette opp stereoanlegg og litt bilder osv for å gjøre det hjemmekoslig! BILDER KOMMER!!! Det som skal gjøres oppe nå er det elektriske. Venter på elektrikkern min. Håper han begynner denne helga eller neste uke/helg! Kan ta noen bilder av åssen dette ser ut nå, ettersom jeg har borret hull osv til downlightsene. Kjøkken og bad er også ferdig, så her kommer det bilder! Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå