EliasJacobsen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg har en ca 3 år gammel Xbox 360 som har fått Red Ring of Death, Error E71. Jeg kan ikke sende den inn til Microsoft pga chip å lurer på om det er noen som kan fikse den for en liten sum? Send meg en mail på [email protected] På Forhånd Takk! GJÆRNE I OSLO OMRÅDET Lenke til kommentar
EliasJacobsen Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Trenger hjelp! Nå er det ikke E71 lengere, bare Red Ring! Lenke til kommentar
Parted Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg kan godt reparere xboxen din. Bor i oslo området selv og har bred erfaring med reparasjon og vedlikehold av konsollen. Hvis du er interessert i å få liv i xboxen igjen, er det bare å sende PM. Dette gjelder også alle andre der ute med RRoD. Hilsen Karl Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det finnes noen på qxl også, som gjør dette... med garanti og greier, men de tar en liten formue for det da. Ikke skjønner jeg hvordan de kan gi garanti heller men, ihvertfall ikke med en x-clamp fiks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå