Gå til innhold

revulusjonerande, enkel og genial miljø-sparande tiltak som eg oppfordrar alle til å gjere:

Schnell

Anbefalte innlegg

schnell er tilbake med enda flere trollefakter :D

hvordan går det med den sekten din nå for tiden?

det er ikkje ei sekt, (ei sekt er ein slags religion som samlar eg rundt ein mektig leiar, eg er ikkje det, de neianste rettleiaren i min religion er Gud, eg er berre hans sendebod) det er ein religion. Og det går bra, dette er eiit av temen me arbeider med.

Jeg har aldri sett et dyr spise tyggegummi. Tro meg, jeg har slengt en godt brukt kule ut til en gjeng måker eller duer eller noe annet fauna-gørp i håp om at de skulle spise den og lide en smertefull og klissete død, men de lar seg ikke lure.

eg trur du lyg, eller så har du tyggja den så legne at smaken har godt ut, men det trur eg ikkje

Indirekte.

Fugl som kveles og dør, vil råtne og frigi CO2 og metangass.

Fugler lever kanskje evig om de ikke blir kvelt av tyggegummi?

nei, men dei kunne levd eit elnger fullverdig liv, og blitt teken frå verden på ein naturleg måte, og ikkje morda på grunn av menneskets latskap

Om tyggegummi ikek blir brutt ned, hvorfor skal det da lage masse CO2 og Metangass?

AtW

blir liksom bilar brutt ned når dei gassar ut co2?? nei? så kvifor skulle tyggji bli det? ikkje uttal deg om ting du ikkje kan noke om

samme tyggis i ett halvt år? din skitne gjerrige miljøfaen

nytt forslag: spytt tyggisen i søpplekassa & life goes on

nei, den slepp fortsatt ut skadelege klimagassar. dessutan går det mykje papir (og dermed tre i regnskogen) når folk kjøpar så mykje tyggi

Hahaha, priceless!

On-Topic: Kan du være så snill og poste noen av disse forskningsresultatene? :!:

Nei, eg kjem ikkje til å offentlegjere dei endå slik andre berre kan knabbe idèen min og tene pengar på det

chokke: eg ser at du som vanleg ikkje har endra dine haldningar, og ikkje bryr deg om viktige verdsproblem. men men, hadde vel ikkje forventa noke anna :realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om tyggegummi ikek blir brutt ned, hvorfor skal det da lage masse CO2 og Metangass?

AtW

blir liksom bilar brutt ned når dei gassar ut co2?? nei? så kvifor skulle tyggji bli det? ikkje uttal deg om ting du ikkje kan noke om

Prøver du å være morsom? En ganske åpenbar forskjell er at biler forbrenner fossile brensler, en bil som står i garasjen gasser ikke nevneverdig CO2. Og tyggegummer forbrenner ikke fossile brensler. Siden du er så kunnskapsrik angående dette så kan du vel dokumentere disse utslippene, eller forklare hva de kommer av når det ikke blir brutt ned?

AtW

Lenke til kommentar
det er ikkje ei sekt, (ei sekt er ein slags religion som samlar eg rundt ein mektig leiar, eg er ikkje det, de neianste rettleiaren i min religion er Gud, eg er berre hans sendebod) det er ein religion. Og det går bra, dette er eiit av temen me arbeider med.
Kan dere ikke bare utslette all denne slemme CO2-spyende tyggisen?

nei, men dei kunne levd eit elnger fullverdig liv, og blitt teken frå verden på ein naturleg måte, og ikkje morda på grunn av menneskets latskap
Hva er mer naturlig enn guds gave til menneskeheten, tyggis?

Dude, sammenheng goes where?

nei, den slepp fortsatt ut skadelege klimagassar. dessutan går det mykje papir (og dermed tre i regnskogen) når folk kjøpar så mykje tyggi
Eneste holdbare argument, men i det lange løp er tyggegummipapir minimalt av papirstanden og det har også en resirkuleringsprosent på 118 %.

chokke: eg ser at du som vanleg ikkje har endra dine haldningar, og ikkje bryr deg om viktige verdsproblem. men men, hadde vel ikkje forventa noke anna :realmad:

Jeg ser du har dine meninger, og tilegner meg mine. Jeg svarer deg utifra dine forventninger.

PS: Jeg har rett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

AtW

Årets sitat, og det er framleis lenge til jul :xmas:

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hahaha :lol: Det er snart slutten av 2008, og Schnell kommer og lager kanskje årets tråd. Og har nå fortjent prisen årets troll også :lol:

Ett spørsmål til deg Schnelll... pleier du å sjekke døde fugler grundig ettersom du fant en Hubba Bubba i halsen til den :lol: Du er sær, og det vil du alltid være :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

At tyggis bruker 50 år på å bli bryti ned er en av feilene i førstepost som kan avkreftes. Prøv å tygge den samme biten tyggis over lengre tid. Den forandrer konsistens og får ganske raskt en sandete konsistens. Den er rett og slett ikke beregnet til å vare så lenge og går i oppløsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...