Gå til innhold

Eos 350d Program?


Anbefalte innlegg

Chello! Har nå begynt på media linje og fikk da låne et canon eos 350d hjem for en fotooppgave.. Eneste stress er at på skolen har vi jo mac og en masse programmer man kan fikse bildene i, mens på pc'n min hjemme(vista), oppdager ikke pc'n at kameraet er koblet til engang,.Får altsa ikke sett på bildene! Noen som veit åssen program jeg kan trenge for å få til dette?

På skolen har jeg iphoto men det fant jeg bare til mac..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig du må legge inn programvare som fulgte med kameraet.

Dette finnes sikkert på skolen.

 

Et alternativ er jo å skaffe/låne deg en kortleser og innstallere Picasa 2 som er gratis.

 

heheeh..Jessda, men greia er at jeg må vite hvilket programm som følger med da..Evt. andre alternativer! Skal helst ha det på pc'n min hjemme og få jobba litt føør jeg ska tebake på skolen..

Lenke til kommentar
Mulig du må legge inn programvare som fulgte med kameraet.

Dette finnes sikkert på skolen.

 

Et alternativ er jo å skaffe/låne deg en kortleser og innstallere Picasa 2 som er gratis.

 

heheeh..Jessda, men greia er at jeg må vite hvilket programm som følger med da..Evt. andre alternativer! Skal helst ha det på pc'n min hjemme og få jobba litt føør jeg ska tebake på skolen..

 

Canon har en standardpakke som følger med alle speilreflekser som inkluderer Zoombrowser og Photosstitch og Eos utilities. Ikke helt klart for meg hvordan det hjelper deg, det du trenger er vel et bildebehandlingsrpogram? Noen forselo Picasa og det er vel et greit gratis alternativ.

 

350D fungerer ikke som storage device, derfor får du ikke opp kameraet som en drive når du kobler til med USB. Mye enklere med kortleser uansett, ellers så kan du jo prøve å finne noen som har Canon programvaren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...