-imen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Hei Jeg har et lite merkelig problem med min Nokia N82. Jeg får ikke lengre navn opp på personen når jeg mottar SMS. Ikke heller ved sendte meldinger. Men når en person ringer til meg dukker navnet opp på innringer. Jeg har sjekket telefonboken og jeg har ikke dobbelt med navn på noen. Jeg har også prøvd å slette alle navn på sim-kortet og telefonboken, men til ingen nytte. Noen som har noen løsning på problemet? Endret 2. september 2008 av Simen_1987 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Skulle gjerne jeg også vist, da jeg har samme problem bare omvendt. Det er ikke en n82 det er snakk om da. Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Sjekk om du har samme nummer lagret flere steder. Lenke til kommentar
-imen Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Sjekk om du har samme nummer lagret flere steder. Det har jeg gjort som jeg skrev i start innlegget. Det merkelige er at det har fungert fint i 7 måneder, og så plutselig uten noen endring så mottar/sender jeg sms uten navn... Endret 2. september 2008 av Simen_1987 Lenke til kommentar
-imen Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Fant løsningen. Hadde over 2000 meldinger i innboksen. Da jeg slettet alle disse dukket opp navn på hvem som har sendt meg melding igjen. Slettet også alle sendte meldinger (maks 999 stykker, slettet alle sammen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå