C92 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei. Er dette et bra kjøp? : Peugeot speedfight 2 2001 mod. Gått i overkant av 4000 km. Hatt to eiere. Vært på service 1 -2 ganger årlig siden kjøpet i 02. Ingen riper eller synlige skader, har i tilegg nettopp kommet tilbake fra servicesjekk. Hjelm følger med. Pris 11.ooo. Men hun sier 10 er greit. Vurderer å prøve å presse det mest mulig ned! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det virker som ett greit kjøp dette! Men man vet jo aldri når ting er brukt Du kan sikkert prøve å prute litt til, skader ihvertfall ikke å forsøke Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Litt gammel, men den har jo ikke gått så langt da:) Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hadde pressa ned til 9K jeg. Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Da slenger jeg meg på her og spør om denne er noe tess: LINK Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Den var veldig rimelig! Lenke til kommentar
bruker365 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Da slenger jeg meg på her og spør om denne er noe tess: LINK Virker som et bra kjøp ja! Lenke til kommentar
andriesa Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Virker som et bra kjøp Men ta heller å kjøp deg en ny hjelm i stede for å ta hennes!!! Vet jo aldri om den har vært i bakken et par ganger for det om den kanskje ser helt OK ut!!! Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Den speedfighten virker som et rimelig bra kjøp om den er så bra som du skriver. Kjør den et stykke før du kjøper, test bremser, dempere(Spesielt den forran). Vet ikke om dette er noe som slites fort på alle speedfighter, men den jeg kjørte var det litt problemer med dette. Er enig med han over ang hjelmen. Den kan være ødelagt, selv om du ikke ser noen tydelige merker. Plus at den kan være for liten eller for stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå