Joachim Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Kjøpte meg et 8GB SDHC-kort (Crucial class6) her forleden. Dyttet det inn i expansion-slotten på min Acer Aspire One og fikk da straks mer minne. Men nå plutselig kjenner den ikke igjen kort i noen av de 2 leserne! Noen som vet hva som har skjedd? Har prøvd med flere SD-kort med samme resultat. Puttet dette 8GB i kameraet, og det ser ut til å være i orden. Jeg bruker Linpus Lite på den og har fått satt den opp "slik jeg vil" nå, så jeg håper at recovery ikke er eneste løsning! Update: Siden jeg ikke fant noen snarlig løsning, så kjørte jeg en Recovery. Siden den ikke gjenkjente verken minnekort eller penner, så trodde jeg at jeg mistet endel jeg hadde på den. Etter recovery var den fortsatt lik(!). Fant verken minnekort eller penner. Løsningen(?) var ganske enkel: ut med strøm og batteri i 5 min...Vips så funka det igjen. Og bonusen var at den hadde lagra mine filer direkte på kortet og ikke på disken, så ingenting gikk tapt... Var kanskje litt kjapp med recovery, men greit å rydde opp litt innimellom også Endret 2. september 2008 av Joachim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå