turbonissen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei Holder det med 1t 25min fra planlagt landing i Amsterdam (Schiphol) til neste fly går (Atlanta), eller er det i minste laget? Hva med bagasje? Blir den automatisk videresendt til Atlanta eller må jeg hente den ut i Amsterdam og sjekke den inn på nytt? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei Hvis mellomlanding er en del av reisen, så skal du ikke hente baggasjen din. Den blir sent automatisk videre til Atlanta. Når det gjelder 1t og 25 min, så må jeg nok si at dette er i det minste laget. Man veit aldri hva som kan skje når man er ute å flyr, kanskje flyet ifra gardermoen kommer seinere til amsterdam? Det anbefales ifra de fleste flyselskaper at man ha 2 timer på seg. Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Hei Pizzatrance. takk for svar. Ett lite spørsmål til, så når vi ankommer flyplassen i nederland så er det bare å gå rett til gate, uten å innom noe kø? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ja,da kan du bare gå rett til gate. For du får jo billetten fra Amsterdam - Atlanta på Gardermoen. Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei Det burde gå greitt. Når du ankommer Schiphol så lander du vel i Schengen delen så du må vel over til internasjonal avdeling og du må muligens gjennom en sikkerhetskontroll og/eller passkontroll. Men dersom alt er i rute så burde dette gå greitt. Bagasjen blir som nevnt sendt rett videre til USA. Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Hva om det er en forsinkelse på det første flyet slik at vi ikke rekker flyet til atlanta, blir vi automatisk transferred til neste fly? Takk pizza og gard Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hei Ja, dersom du har kjøpt billetter som er koblet...altså at du har kjøpt alt på en plass og ikke kjøpt individuelle billetter på de forskjellige strekningen så pleier ikke dette å være noe problem. Du blir flyttet over til neste fly eller et annet flyselskap. I verste fall spanderer de overnatting på hotell og fly neste dag. Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Kjempeflott Gard Takk for hjelpen. Da booker jeg fly i morgen Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Minimum transfer time ved Schipol er forresten 40 minutter. God tur! Lenke til kommentar
Såni Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hadde 1t og 5 min forrige gang jeg var på Schiphol, det gikk ikke. Ofte at det er lang kø i passkontrollen. Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Vil gjerne takke til alle som har bidratt til svar på mine spørsmål Da er flyet booket. Så da er det bare å håpe på at vi slipper forsinkelser og at alt går glatt. Lenke til kommentar
AA44 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Veeeel.. Innsjekk til utland stenger som oftest 1 time før avgang. Om du ikke skal med samme selskap vidre, og ikke blir sjekket inn hele veien på Gardermoen. Så regner jeg sterkt med at du ikke rekker flyet ditt, da må du ta ut bagasjen, gjennom ny innsjekk, pass kontroll, sikkerhets kontroll osv. Du har ikke sjangs. Aldri ta noen sjangser når du bestiller og har så liten connection time, du får ikke refundert noe som helst og ender opp med å måtte kjøpe nye bilettter. Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Hei dasset Jeg skal fly med KLM hele veien, så det skal nok gå bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå