ophylicious Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Jada, som topicen sier så skal jeg da altså kjøpe meg ny tv. Selv har jeg ganske god greie på tv (liker jeg å tro) og har funnet ut at det står mellom 2 stk. Samsung 46A656 eller 42LG6000. Tv'n kommer til å bli brukt mest til spill og som pc monitor. Klart jeg kommer til å se en del film, men ja. Klarer ikke helt å bestemme meg. Derfor lurer jeg på hvilken tv dere ville valgt, og hvorfor. Endret 2. september 2008 av Skrefsrud Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Om du skal bruke den som spilltv og slikt er det jo viktig at du har en TV med lavest mulis MS respons. kan du legge ut linker til spec av disse tv'ene? Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jeg kan iallfall gå god for Samsung siden jeg har den selv. Den andre kjenner jeg ikke til. Både 40" og 46" i den Samsung serien har vunnet en del tester, så jeg tviler på du vil bli skuffet om du velger den Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Samsung: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34819...led#ProductTabs LG: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34978...led#ProductTabs Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Tror jeg ville gått for samsungen der ja, selv om den er noen tusenlapper dyrere. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Er ikke så farlig med de siste tusenlappene. Har bare hørt så veldig mye forskjellig om Samsungen når det nettopp gjelder spilling. At det er litt input lag og at det virker som du får etterslep i 100hz'n. Skal riktig nok ikke tro på hva alle sier. Jobber selv på Elkjøp og de i TV avdelingen der mener at jeg skal gå for LG'n. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Jobber selv på Elkjøp og de i TV avdelingen der mener at jeg skal gå for LG'n. Du sitter jo midt i smørøyet. Få med deg et par karer så tester dere begge tv`ene en kveld etter stengetid Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Jobber selv på Elkjøp og de i TV avdelingen der mener at jeg skal gå for LG'n. Du sitter jo midt i smørøyet. Få med deg et par karer så tester dere begge tv`ene en kveld etter stengetid Will do, will do! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det før. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Post gjerne erfaringer her å. Men husk, store butikker er ikke retferdig mot TV'er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå