ilovebrownies Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Liker at de legger inn litt humor i nettleseren sin. Going incognito doesn't affect the behavior of other people, servers, or software. Be wary of: -Websites that collect or share information about you -Internet service providers or employers that track the pages you visit -Malicious software that tracks your keystrokes in exchange for free smileys -Surveillance by secret agents -People standing behind you Forresten, min sier den kun kan importere bokmerker osv. fra IE. Noen som vet om det går ann å importere fra Opera også? Ville bare tilføye at når man avinstallerer Chrome, får man dette spørsmålet: "Are you sure you want to uninstall Google Chrome? (Was it something we said?)" Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Jeg har hatt litt problemer med Chrome i det siste, en ting er at Chrome har utrolig mange prosesser, en annen ting er at det hele tiden kommer og en "høyreklikkboks" Nå i det siste har den boksen vært der hele tiden, den gjør at jeg ikke får brukt Crome til å gå på de sidene jeg vil på nettet ...og jeg som syntes at Chrome var så bra, nå er den til ingen nytte. Er det noen som har hatt samme problemet? Endret 17. september 2008 av RedZtone Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Syns Chrome virket ganske så greit egentlig. Veldig raskt, men jeg kan kun scrolle nedover og den funker ikke med nyeste versjonen av hotmail. Det med hotmail kan jeg leve med, men at jeg ikke ka scrolle oppover ble litt for dumt. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Er du sikker på at det ikke er noe med pc-musa? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Samme problem her også Bruker Touchpad. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Er du sikker på at det ikke er noe med pc-musa? Nei, men når det funker i alle andre nettlesere og programmer, så har jeg en sterk følelse av at chrome er problemet. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Er du sikker på at det ikke er noe med pc-musa? Nei, men når det funker i alle andre nettlesere og programmer, så har jeg en sterk følelse av at chrome er problemet. Ja, da er det vel det som er problemet. Hva med å laste det ned på nytt? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Kommet ny dev versjon. For å få den: 1: Last ned .exe fil herfra. 2: Åpne, og velg "dev mode". 3: Trykk bekreftende, og lukk programmet. 4: Åpne Chrome, trykk på Instillinger (fastnøkkel, øverst til høyre) 5: "Om Google Chrome". 6: Du skal få beskjed om at en ny versjon av Google Chrome er tilgjengelig. 7. Oppdater, og avslutt Chrome, så starter du den på nytt. Finish! Slikt skal skje hver uke.. (: Hvis du har dev, og ikke beta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå