8483838383 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Pga dalende interesse, vurderer jeg å selge den stasjonære maskinen min. Kan dere som er oppdatert på hardwarefronten annslå en fornuftig pris på den? Abit bh-7 Pentium4 [email protected] 2x twinmos 256mb pc2700 Geforce ti6600gt. Maxtor 120GB Western Digital 120GB s-ata (denne er ikke helt god) NEC dvd-brenner Image & shapetec 981B Chieftec 360W men integrert styring av vannpumpa Diverse vifter og viftestyring Vannkjøling: AC cuplex pro Blackice pro 2 Eheim 1048 GPU blokk NC vanntank. Maskinen er ok, bortsett fra at s-ata pluggen på ene harddisken er dårlig, og at det er dårlig kontakt et sted i PSU. Når man hopper i gulvet ved siden av maskinen, restarter den seg. Det hører med Keytronic kt2000 tastatur, Microsoft intellimouse explorer 3. Skjerm: NEC 1760 NX. Er dette noe som er verdt å kvitte seg med i disse dager? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tror kanskje ikke du får så veldig mye for en slik PC. Ville vel egentlig foreslå at du formaterte den og ga den bort til noen som du vet sårt trenger en data. Da kan du føle deg litt snill og. Grunnen til at jeg sier dette er fordi jeg sitter med en nesten lik Pc bare ett hakk bedre og jeg tenkte jeg skulle gjøre det. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Tror nok du ikke får allverden for det der. Kanskje 1000kr. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Solgte ca. tilsvarende for 750kr.. begge synes de gjorde en grei deal. Er ikke noe annet enn nytteverdien.. delene i seg selv er vanskelig/umulig å skaffe nå, men fungerer godt som feks. stue-pc eller server om man kjøper noen disker. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Du har nok mer nytte av den, en og selge den. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Pluss det faktum at den har et par skavanker, drar ikke verdien noe særlig opp. Som sagt, med mindre du trenger hundrelappene, så er det ikke noe særlig å hente her. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. september 2008 Forfatter Del Skrevet 3. september 2008 Takker for svar. Da tenker jeg at jeg lar den stå som den står. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå