dao Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har bestemt meg for å kjøpe en laptop til max rundt 5-6000. Behøver ikke koste så mye, det viktigste er at den får dratt CSS uten å måtte sette all grafikken til det laveste. Skal for det meste bruke den til surfing, office og slikt, men vil gjerne at den kan dra CSS dersom jeg ikke har tilgang til stasjonær. Det som er morsomt er at jeg er ganske hypp på denne laptopen, og ikke får lønning før om en stund, derfor vil jeg gjerne handle et sted der det er mulig med en finansieringsløsning som gjør at jeg kan betale innen 1 måned. På forhånd takk! Lenke til kommentar
breisladd Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Da jeg tror at det ikke skal all verdens til å dra igang css, så tror jeg denne skal gjøre nytten. 3600 kr på elkjøp, den vant test i hjemmepc over bærbare til under 5000 kr. Regner med at css ikke blir noe problem å kjøre på den. Den fikk også høyest score i 3dmark06 i testen til hjemmepc. Tror jeg kommer til å handle en selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå