Gå til innhold

Er det noen butikker som har spore på lager.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CDON krever at du registrerer deg med personnummeret ditt. Vet ikke hva dere andre mener, men selv er jeg noenlunde skeptisk til å reigstrere personnummeret mitt i nettbutikker, og fysiske butikker for den saks skyld.

Da er den ut av bildet. Verste som kan skje er at jeg kjøper det på elkjøp på torsdag og håpe de har flere igjen.

Lenke til kommentar

Til alle dere som har tenkt og kjøpe Spore Galactic Edition på Absolutt. IKKE gjør det. jeg stussa litt og tenkte hvorfor i all hverden har dem ikke sendt meg spillet enda. slik at jeg har det på release. sendte mail og spurte. fikk til svar:

 

"Hei Øyvind

 

Her er det dessverre ting som skjer utefor vår kontroll Skulle gjerne sendt Spore Galactic Edt. allerede.Men den er forsinket inn til den norske leverandøren.Og det ser ut som om den kommer til den norske leverandøren i morgen.Slik at vi har de på fredag.Har ventet på avklaring på dette, da vi i det lengste hadde håpet å fåden levert i dag. Men for 19 min. siden fikk vi beskjed om at det komtil å drøye litt lengere."

 

 

jeg bestiller da min Spore GE på Platekompaniet siden dem har det på lager. nå sitter jeg og er skuffet over Absoluttspill :cry: jeg som ville ha spillet på release :( men det går da ikke.

 

btw, noen som veit om Spore Galactic Edition blir solgt på Elkjøp o.l?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...